Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Teams nav tikai Skype aizstājējs

Autors: Mārtiņš Jurjāns Datums: 02.09.2019

1. Nepārtraukta tērzēšana

Viena no pamata funkcionalitātēm abiem risinājumiem ir reāllaika tērzēšana. Tomēr Skype for Business tiklīdz saruna tika slēgta vai darba diena bija beigusies, visa vēsture tika nozaudēta. Tērzēšanas žurnāls tika noglabāts programmā Outlook vai Exchange, bet saruna beidzās, kad tika uzskatīts, ka tērzēšana ir beigusies vai tai ir beidzies laiks.
Teams, savukārt, mēs šo sarunu varam turpināt jebkurā laikā, pie tam piem. arī no mobilā telefona. Saruna vairāk netiek noarhivēta kaut kur Outlook-ā, tāpēc mums ir iespēja arī ērti meklēt informāciju iekš Teams.

2. Tērzēšana komandā

Tāpat kā nepārtrauktā tērzēšanā no vienas personas otrai (1:1), lai iegūtu pastāvīgu informācijas plūsmu par noteiktu tēmu, ir iespējams izveidot atsevišķu komandu jeb team-u. Komandas var izveidot pēc nodaļas, projekta, klienta vai jebkura vēlamā pamata. Mainot komandas dalībniekus, saglabājas visa sarunu vēsture, faili, kā arī citi resursi, ar kuriem dalījās komandu dalībnieki.

Tā pat ir iespēja veikt video konferences zvanus. Ar vienu pogas klikšķi iespējams tūlītēji sākt video zvanu vai arī ieplānot to visai komandā pieejamā laikā.

3. Integrācija ar trešo pušu pakalpojumiem

Lielākā atšķirība starp SfB un Teams ir iespēja pievienot trešo pušu aplikācijas. Mārketinga komanda var pievienojiet Youtube, Facebook vai Twitter kontus, lai sekotu līdzi aktivitātēm. Izstrādātājiem patiks iespēja meklēt kodus iekš Github, bet projektu vadītājiem plānot uzdevumus Trello vai Planner.

Teams Apps katalogā ir pieejami arī daudz chatbotu. Piem. ar LMS365 bota palīdzību, tu vari meklēt un klausīties apmācības, ko tavs uzņēmums ir tev publicējis. Vai arī pievienot attendance bot un reģistrēt, kad esi atvaļinājumā, kad strādā no mājām u.c.

Secinājumi

Lai arī abi risinājumi nodrošina tērzēšanas un zvanīšanas funkcionalitāti, Teams noteikti dod plašākas iespējas komandu sadarbībai. Lielai daļu komandu Teams var kļūt par galveno darba rīku, jo tajā iespējams gan komunicēt ar kolēģiem, gan strādāta ar Office failiem, gan arī sekot līdzi projektu gaitai ar savu iecienīto projektu vadības rīku.
Teams nav tikai jauns rīks, bet gan pavisam cits darba stils.

Ja vēlies uzzināt vairāk par Microsoft mākoņpakalpojumiem un Teams iespējām, reģistrējies semināram - http://bit.ly/pamakoniem.

Pieraksties jaunumiem!

Pieraksties jaunumiem