- Kiberincidenta risināšana – Hansab pieredze
- Kāpēc ir vajadzīgs ugunsmūris?
- Microsoft 365 MI rīks Copilot tagad pieejams arī latviešu valodā
- Microsoft 365 Copilot rīks pieejams plašākam uzņēmumu lokam
- Efektīva kiberdrošība – kā aizsargāt datus?
- Microsoft 365 Copilot ir tagad pieejams visiem!
- Kāpēc nepieciešams centralizēts reģistrs?
- Kā novērst hakeru organizētus kiberuzbrukumus?
- 50% atlaide Copilot licencēm – spēkā līdz gada beigām
- Microsoft cenas paaugstinājums ikmēneša norēķiniem par gada licencēm
- Tagad Microsoft 365 Copilot licencēm pieejami ikmēneša maksājumi
- Jaunais Primend Group izpilddirektors – Teet Raudsep
- Microsoft ievieš izmaiņas Teams licencēs
- Svarīga informācija par Microsoft cenu izmaiņām
- Izmaiņas Microsoft Authenticator lietotnē – spēcīgākai aizsardzībai
- Vērtīgi uzlabojumi Windows 11 svaigākajā atjauninājumā
- Bezmaksas vebinārs | Kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešams Kiberdrošības pārvaldnieks?
- Primend atkārtoti saņēmis izcilības balvu “Microsoft gada partneris ‘2023” Igaunijā
- Microsoft partnera tituls modernā darba risinājumiem
- “Elemental Business Centre” noslēdzis biroja nomas līgumu ar IT uzņēmumu “Primend”
- Apvienojas divi uz mākoņpakalpojumiem orientēti IT uzņēmumi – Primend un Digifi
- Bondora un Primend dāvina datorus divām skolām
- Preses relīze | “Primend OÜ” dāvina Austrumviru Centrālajai slimnīcai insulta attīstības projekta īstenošanai planšetdatorus
- “Primend” palīdz SYNLAB uzdāvināt veco ļaužu pansionātiem planšetdatorus
1. Nepārtraukta tērzēšana
Viena no pamata funkcionalitātēm abiem risinājumiem ir reāllaika tērzēšana. Tomēr Skype for Business tiklīdz saruna tika slēgta vai darba diena bija beigusies, visa vēsture tika nozaudēta. Tērzēšanas žurnāls tika noglabāts programmā Outlook vai Exchange, bet saruna beidzās, kad tika uzskatīts, ka tērzēšana ir beigusies vai tai ir beidzies laiks.
Teams, savukārt, mēs šo sarunu varam turpināt jebkurā laikā, pie tam piem. arī no mobilā telefona. Saruna vairāk netiek noarhivēta kaut kur Outlook-ā, tāpēc mums ir iespēja arī ērti meklēt informāciju iekš Teams.
2. Tērzēšana komandā
Tāpat kā nepārtrauktā tērzēšanā no vienas personas otrai (1:1), lai iegūtu pastāvīgu informācijas plūsmu par noteiktu tēmu, ir iespējams izveidot atsevišķu komandu jeb team-u. Komandas var izveidot pēc nodaļas, projekta, klienta vai jebkura vēlamā pamata. Mainot komandas dalībniekus, saglabājas visa sarunu vēsture, faili, kā arī citi resursi, ar kuriem dalījās komandu dalībnieki.
Tā pat ir iespēja veikt video konferences zvanus. Ar vienu pogas klikšķi iespējams tūlītēji sākt video zvanu vai arī ieplānot to visai komandā pieejamā laikā.
3. Integrācija ar trešo pušu pakalpojumiem
Lielākā atšķirība starp SfB un Teams ir iespēja pievienot trešo pušu aplikācijas. Mārketinga komanda var pievienojiet Youtube, Facebook vai Twitter kontus, lai sekotu līdzi aktivitātēm. Izstrādātājiem patiks iespēja meklēt kodus iekš Github, bet projektu vadītājiem plānot uzdevumus Trello vai Planner.
Teams Apps katalogā ir pieejami arī daudz chatbotu. Piem. ar LMS365 bota palīdzību, tu vari meklēt un klausīties apmācības, ko tavs uzņēmums ir tev publicējis. Vai arī pievienot attendance bot un reģistrēt, kad esi atvaļinājumā, kad strādā no mājām u.c.
Secinājumi
Lai arī abi risinājumi nodrošina tērzēšanas un zvanīšanas funkcionalitāti, Teams noteikti dod plašākas iespējas komandu sadarbībai. Lielai daļu komandu Teams var kļūt par galveno darba rīku, jo tajā iespējams gan komunicēt ar kolēģiem, gan strādāta ar Office failiem, gan arī sekot līdzi projektu gaitai ar savu iecienīto projektu vadības rīku.
Teams nav tikai jauns rīks, bet gan pavisam cits darba stils.
Ja vēlies uzzināt vairāk par Microsoft mākoņpakalpojumiem un Teams iespējām, reģistrējies semināram - http://bit.ly/pamakoniem.