Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Lietotāju atbalsta pakalpojums

Primend lietotāju atbalsta pakalpojums ir paredzēts jebkura lieluma uzņēmumiem. Pakalpojuma mērķis ir nodrošināt ātru un kvalitatīvu IT atbalstu klientiem gan pa tālruni, gan pa e-pastu. Lietotāju pieprasījumus saņem apmācīti speciālisti, kuri ir gatavi nekavējoties, pirmās saziņas laikā atrisināt lielāko daļu problēmu. Primend tehniskā komanda ir pietiekami liela, lai nodrošinātu ātru atbalstu un klientu labu apkalpošanu.

Primend komanda ►

Lietotāju atbalsta pakalpojuma apraksts

Lietotāju atbalsta pakalpojuma mērķis ir novērst kļūdas, kas rodas uzturētajā IT aprīkojumā, un konsultēt lietotājus ar informācijas sistēmas uzlabošanu saistītajos jautājumos. Uzturēšana ir vērsta uz IT infrastruktūras uzticamību, IT problēmu novēršanu, lietotāju konsultēšanu, savlaicīgu un ātru problēmu risināšanu, ieteikumiem par informācijas sistēmas uzlabošanas iespējām un darbības stabilitāti, izmantojot informācijas sistēmas atbalsta kvalitatīvu pakalpojumu.

Lietotāju atbalsts

Lietotāju atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi 

  • Viens kontaktpunkts lietotājam visos IT tehniskajos jautājumos 
  • Visas saziņas un darbību reģistrēšana centralizētā reģistrāSaziņa ar trešām personām (interneta, grāmatvedības programmatūras, ražošanas programmatūras partneri)
  • Darbstacijās instalētās operētājsistēmas (Mac, Linux, Windows) administrēšana un atbalsts
  • Windows drošības ielāpu instalēšana centralizētā veidā (operētājsistēmas atjauninājumi, drošības atjauninājumi, pretvīrusu aizsardzības atjauninājumi)
  • Klienta izmantotās patērētāja programmatūras (Smart-ID, Java, Adobe) instalēšana un atbalsts
  • Microsoft Office programmatūras (Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Teams) instalēšana, administrēšana un atbalsts
  • Office365 tīmekļa pakalpojumu (Exchange online, OWA, Sharepoint online, OneDrive for Business) atbalsts
  • Office 365/Microsoft 365 lietotāju, grupu, listu pārvaldība (izveide, dzēšana, iestatīšana) 
  • Norādījumi par viedierīču (MS Office: Outlook, Word, Excel, Teams; FortiToken; MS Authenticator; DigiDoc) lietošanu un iestatīšanu
  • IT aprīkojuma uzskaite, nodrošinot centralizētu pārvaldību
  • Printera apkopes organizēšana
  • VPN atbalsta iestatīšana datoros
  • Iekārtas nomaiņas organizēšana saskaņā ar garantiju
  • Jaunas vai nomainītās datortehnikas uzstādīšana un iestatīšana (no 1 līdz 2 komplektiem mēnesī)
  • Administrēto datoru un cita IT aprīkojuma pārvietošana no vienas vietas uz otru (no 1 līdz 2 komplektiem mēnesī)
  • Lietotāju konsultēšana par skaitļošanas iekārtu labāku izmantošanu
  • Darbstaciju centralizēta atjaunošana un administrēšana
  • Atbalsts uz vietas, ja problēmu nav iespējams atrisināt, izmantojot attālināto administrēšanu
  • Attālinātā administrēšana un norādījumu sniegšana lietotājiem, izmantojot Teamviewer risinājumu
  • Konsultēšana pa tālruni
  • Atbrīvošanās no vecā aprīkojuma un tā utilizēšana

Papildus lietotāju atbalstam mūsu piedāvājums uzņēmuma kontaktpersonām un/vai vadībai:

  • Ieteikumi par IT attīstību pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi gadā
  • Regulāras sanāksmes, kurās tiek apskatīts lietotāju saziņas saturs un lietotāju atsauksmes par pakalpojumu
  • Klienta konta pārzinis
  • Konsultācijas par Microsoft licencēm

Primend nodrošina reaģēšanu uz kļūdas paziņojumu darba laikā atbilstoši šādām kategorijām:

  • 2 stundu laikā: INCIDENTS – ja nedarbojas vismaz viens uzņēmējdarbībai kritiski svarīgs pakalpojums
  • 4 stundu laikā: PROBLĒMA – ja nedarbojas vismaz viens pakalpojums vai lietotāja darbstacija
  • 8 stundu laikā: PAKALPOJUMA MAIŅA – pieprasījums, kura risināšanai nepieciešama sistēmas vadība
  • 24 stundu laikā: JAUTĀJUMS – pieprasījums, kura izpildei nav nepieciešamas izmaiņas vadībā

Pakalpojumu cenu noteikšana

Mēs piedāvājam pakalpojumu par fiksētu mēneša maksu, un tas ietver visus iepriekš aprakstītos uzdevumus, kas ir saistīti ar IT administrēšanas pakalpojumiem un lietotāju IT problēmu risināšanu.
 

Saņemt piedāvājumu