Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

Tehniskais IT atbalsts

IT un lietotāju atbalsts, kā arī uzturēšanas pakalpojumi ir ārkārtīgi būtiski uzņēmuma ikdienas darbību veiksmīgā norisē. Primend tehnisko speciālistu zināšanas ļauj nodrošināt ātru un augstas kvalitātes IT atbalstu visa veida IT pakalpojumiem un to lietošanai uzņēmumā.

Mūsu mērķis ir operatīvs, augstas kvalitātes serviss un klienta apmierinātība.

Lietotāju atbalsta pakalpojums

Lietotāju atbalsts paredzēts Primend līgumklientiem un nodrošina lietotāju konsultēšanu, kā arī problēmu identificēšanu un risināšanu. Mēs nodrošinām gan attālinātu, gan klātienes lietotāju atbalstu. Lietotāju atbalsta pieprasījumus saņem īpaši apmācīti speciālisti, kas tūlītēji gatavi atrisināt vairumu radušos problēmu. Primend tehniskā komanda ir pietiekami liela, lai klientam nodrošinātu operatīvu tehnisko atbalstu.
LASĪT VAIRĀK ►

Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un serveru pakalpojumi

Fiziskie un virtuālie serveri pieprasa ikdienas atbalstu un administrēšanu. Serveru atbalsta pakalpojums ir radīts Primend līgumklientiem un iekļauj serveru atjaunošanu, 24/7 uzturēšanu (cietā diska, atmiņas un procesora kapacitātes uzraudzība) un kļūmju novēršanu. Serveru atbalsta pakalpojums pārsvarā tiek sniegts tā, lai klients pat nenojaustu par to, ārpus darba laika periodā.
LASĪT VAIRĀK ►

Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojums

Pakalpojums ir paredzēts uzņēmumiem, kuri nevēlas konfigurēt un iestatīt lietotājus, sarakstus, atļaujas, licences Microsoft 365 administratora portālā. Lai sniegtu jums atbalstu ar personas starpniecību, kura jums palīdzēs veikt minētos uzdevumus, mēs esam izstrādājuši vienkāršu un pieejamu pakalpojumu — Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojumu. Izmantojot Microsoft 365 palīdzības dienestu, mēs galvenokārt piedāvājam atbalstu vienkāršākos jautājumos un darbībām ar Office 365 un Microsoft 365.
LASĪT VAIRĀK ►

Mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojums

Primend komandas mērķis ir būt pašiem labākajiem mākoņpakalpojumu ieviesējiem un tehnisko konsultāciju sniedzējiem tirgū. Mēs vēlamies būt pārliecināti, ka izmantojat visas mākoņpakalpojumu sniegtās iespējas, neraugoties uz to, vai Jūsu uzņēmumam mākonī atrodas tikai viens serveris vai pilnīgi visi uzņēmuma pakalpojumi. Mēs esam gatavi nodrošināt atbalstu visa veida mākoņpakalpojumiem un to izmantošanai uzņēmumā.
LASĪT VAIRĀK ►

IT speciālista un konsultāciju pakalpojumi

Šis pakalpojums radīts vidēja izmēra uzņēmumiem (līdz 250 lietotājiem), kam nav pašiem savs IT speciālists.
LASĪT VAIRĀK ►

Sistēmu konsolidācijas un uzņēmumu apvienošanas atbalsts

Uzņēmumu apvienošana un pārņemšana prasa lielas pūles. Viens no būtiskākajiem uzdevumiem šādā gadījumā ir pārcelt uzņēmuma IT sistēmas uz vienotu platformu un tās apvienot. 
LASĪT VAIRĀK ►

TABLOO atbalsts

Uzņēmumam attīstoties, nepieciešams uzlabot intranetu un dažādu dokumentu bibliotēka risinājumu funkcionalitāti. Kā arī, lietotājiem nemitīgi ir jaunas vajadzības, ko viņi var nebūt spējīgi realizēt paši. TABLOO balstīts uz Microsoft Sharepoint Online platformu, un Microsoft regulāri atjauno un uzlabo šo vidi. Šī iemesla dēļ, Jūsu personalizēto risinājumu interfeiss var tikt bojāts. 
TABLOO risinājuma izmantošana kopā ar atbalsta pakalpojumu nodrošina operatīvu Primend atbalstu uzņēmuma lietotājiem, kas izmanto risinājumu, kā arī ļauj attīstīt jaunas iespējas. Primend nepārtraukti ir lietas kursā par darbinieku vajadzībām, tāpēc var piedāvāt vērtīgus ieteikumus apmācību laikā un ieteikt uzlabojumus, kas var būt īpaši vērtīgi konkrētajam uzņēmumam. 
LASĪT VAIRĀK ►

Primend - jaudīgs partneris visām IT vajadzībām un visā Baltijā

Esam savstarpēji integrējuši visas Baltijas valstu komandas un piedāvājam klientu atbalstu, kas balstīts uz tām pašām vērtībām, klientu administrēšanas procesiem un standartiem. Mums kopā ir 60 speciālisti, kuri runā 6 valodās un kuriem kopā ir vairāk nekā 30 dažādi Microsoft sertifikāti. Esam viens no lielākajiem Microsoft partneriem Baltijas valstīs, un mums 6 reizes ir piešķirts Microsoft gada partnera tituls.
“Primend” biroji atrodas Tallinā, Rīgā un Viļņā. “Primend” piedāvā gala lietotāja atbalstu (1.līmenis), servera un tīkla atbalstu (2. līmenis), kā arī augstākā līmeņa Microsoft 365 un Azure konsultācijas. “Primend” visiem Baltijas valstu klientiem piedāvā vienu centrālo datu pārraides tīklu „Primend Cloud“.
LASĪT VAIRĀK ►

Saņemt piedāvājumu