Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Tehniskais IT atbalsts

IT un lietotāju atbalsts, kā arī uzturēšanas pakalpojumi ir ārkārtīgi būtiski uzņēmuma ikdienas darbību veiksmīgā norisē. Primend tehnisko speciālistu zināšanas ļauj nodrošināt ātru un augstas kvalitātes IT atbalstu visa veida IT pakalpojumiem un to lietošanai uzņēmumā.

Mūsu mērķis ir operatīvs, augstas kvalitātes serviss un klienta apmierinātība.

Lietotāju atbalsta pakalpojums

Lietotāju atbalsts paredzēts Primend līgumklientiem un nodrošina lietotāju konsultēšanu, kā arī problēmu identificēšanu un risināšanu. Mēs nodrošinām gan attālinātu, gan klātienes lietotāju atbalstu. Lietotāju atbalsta pieprasījumus saņem īpaši apmācīti speciālisti, kas tūlītēji gatavi atrisināt vairumu radušos problēmu. Primend tehniskā komanda ir pietiekami liela, lai klientam nodrošinātu operatīvu tehnisko atbalstu.
LASĪT VAIRĀK ►

Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un serveru pakalpojumi

Fiziskie un virtuālie serveri pieprasa ikdienas atbalstu un administrēšanu. Serveru atbalsta pakalpojums ir radīts Primend līgumklientiem un iekļauj serveru atjaunošanu, 24/7 uzturēšanu (cietā diska, atmiņas un procesora kapacitātes uzraudzība) un kļūmju novēršanu. Serveru atbalsta pakalpojums pārsvarā tiek sniegts tā, lai klients pat nenojaustu par to, ārpus darba laika periodā.
LASĪT VAIRĀK ►

IT vadītāja konsultācijas pakalpojums

Šis pakalpojums piemērots vidēja izmēra uzņēmumiem (līdz 250 darbiniekiem), kuriem nav štata IT vadītāja.
LASĪT VAIRĀK ►

Sistēmu konsolidācijas un uzņēmumu apvienošanas atbalsts

Uzņēmumu apvienošana un pārņemšana prasa lielas pūles. Viens no būtiskākajiem uzdevumiem šādā gadījumā ir pārcelt uzņēmuma IT sistēmas uz vienotu platformu un tās apvienot. 
LASĪT VAIRĀK ►

Primend - jaudīgs partneris visām IT vajadzībām un visā Baltijā

Primend ir Baltijas mēroga IT uzņēmums, kas šobrīd mājvietu radis nu jau visās trijās Baltijas valstu galvaspilsētās. Pilna servisa ārpakalpojumi nodrošina gala lietotāja atbalstu (1. līmenis), servera un tīkla atbalstu (2. līmenis), kā arī augstākā līmeņa Microsoft 365 un Azure konsultācijas. Visiem Baltijas valstu klientiem tiek piedāvāts droša, privāta un centralizēta mākoņpakalpojumu vide Primend Cloud.
LASĪT VAIRĀK ►

Saņemt piedāvājumu