Tehniskais IT atbalsts

IT un lietotāju atbalsts, kā arī uzturēšanas pakalpojumi ir ārkārtīgi būtiski uzņēmuma ikdienas darbību veiksmīgā norisē. Primend tehnisko speciālistu zināšanas ļauj nodrošināt ātru un augstas kvalitātes IT atbalstu visa veida IT pakalpojumiem un to lietošanai uzņēmumā.

Mūsu mērķis ir operatīvs, augstas kvalitātes serviss un klienta apmierinātība.

 Lietotāju atbalsts

Lietotāju atbalsts paredzēts Primend līgumklientiem un nodrošina lietotāju konsultēšanu, kā arī problēmu identificēšanu un risināšanu. Mēs nodrošinām gan attālinātu, gan klātienes lietotāju atbalstu. Lietotāju atbalsta pieprasījumus saņem īpaši apmācīti speciālisti, kas tūlītēji gatavi atrisināt vairumu radušos problēmu. Primend tehniskā komanda ir pietiekami liela, lai klientam nodrošinātu operatīvu tehnisko atbalstu. 

Serveru un to pakalpojumu atbalsts

Fiziskie un virtuālie serveri pieprasa ikdienas atbalstu un administrēšanu. Serveru atbalsta pakalpojums ir radīts Primend līgumklientiem un iekļauj serveru atjaunošanu, 24/7 uzturēšanu (cietā diska, atmiņas un procesora kapacitātes uzraudzība) un kļūmju novēršanu. Serveru atbalsta pakalpojums pārsvarā tiek sniegts tā, lai klients pat nenojaustu par to, ārpus darba laika periodā.

 Mākoņpakalpojumu atbalsts

Primend komandas mērķis ir būt pašiem labākajiem mākoņpakalpojumu ieviesējiem un tehnisko konsultāciju sniedzējiem tirgū. Mēs vēlamies būt pārliecināti, ka izmantojat visas mākoņpakalpojumu sniegtās iespējas, neraugoties uz to, vai Jūsu uzņēmumam mākonī atrodas tikai viens serveris vai pilnīgi visi uzņēmuma pakalpojumi. Mēs esam gatavi nodrošināt atbalstu visa veida mākoņpakalpojumiem un to izmantošanai uzņēmumā.

 IT speciālista un konsultāciju pakalpojumi

Šis pakalpojums radīts vidēja izmēra uzņēmumiem (līdz 250 lietotājiem), kam nav pašiem savs IT speciālists.

  • IT speciālista pakalpojums sevī iekļauj:
  • IT attīstības virzienu pārvaldi, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības;
  • Dalību uzņēmuma valdes sapulcēs un IT pakalpojumu attīstīšana, ņemot vērā uzņēmuma biznesa vajadzības;
  • IT budžeta sastādīšanu un tā izpildes pārraudzību;
  • IT procesu vadību (datoru un telefonu tīkls, iekārtas un programmatūras, reģistri un datubāzes), kā arī saziņu ar pakalpojumu sniedzējiem;
  • IT lietotāju noteikumu izveidi un to izpildes pārraudzību;
  • IT aprīkojuma veiksmīgas darbības un uzturēšanas pārraudzību, sadarbojoties ar pakalpojumu sniedzējiem;
  • IT iepirkumu organizēšanu, nodrošinot nepieciešamo tehnoloģiju klātesamību;
  • IT drošības pasākumu nodrošināšanu;
  • IT vienības plānošanu, organizēšanu, kontroli un pārraudzību.

 Sistēmu konsolidācijas un uzņēmumu apvienošanas atbalsts

Uzņēmumu apvienošana un pārņemšana prasa lielas pūles. Viens no būtiskākajiem uzdevumiem šādā gadījumā ir pārcelt uzņēmuma IT sistēmas uz vienotu platformu un tās apvienot. Lai pārcelšana būtu nemanāma un izvairītos no dīkstāves, Primend speciālisti novērtē abu uzņēmumu IT sistēmas, apraksta procesus un izveido instrukcijas. Mēs pārmigrējam e-pasta sistēmas uz vienotu platformu un kopīgojam lietotāju piekļuves prasības, atbilstoši uzņēmuma noteikumiem. Process tiek papildināts ar precīzu dokumentāciju un lietotāju apmācību, lai uzņēmums spētu turpināt savu pamata darbību.

 TABLOO atbalsts

Uzņēmumam attīstoties, nepieciešams uzlabot intranetu un dažādu dokumentu pārvaldības risinājumu funkcionalitāti. Kā arī, lietotājiem nemitīgi ir jaunas vajadzības, ko viņi var nebūt spējīgi realizēt paši. TABLOO balstīts uz Microsoft Sharepoint Online platformu, un Microsoft regulāri atjauno un uzlabo šo vidi. Šī iemesla dēļ, Jūsu personalizēto risinājumu interfeiss var tikt bojāts. 

TABLOO risinājuma izmantošana kopā ar atbalsta pakalpojumu nodrošina operatīvu Primend atbalstu uzņēmuma lietotājiem, kas izmanto risinājumu, kā arī ļauj attīstīt jaunas iespējas. Primend nepārtraukti ir lietas kursā par darbinieku vajadzībām, tāpēc var piedāvāt vērtīgus ieteikumus apmācību laikā un ieteikt uzlabojumus, kas var būt īpaši vērtīgi konkrētajam uzņēmumam. 

IONO atbalsts

Uzņēmumam attīstoties, nepieciešams uzlabot dažādu biznesa analītikas risinājumu funkcionalitāti. Kā arī, lietotājiem nemitīgi ir jaunas prasības, ko viņi var nebūt spējīgi realizēt paši. IONO balstīts uz Microsoft PowerBI datubāzes, un Microsoft regulāri atjauno un uzlabo šo vidi. Šī iemesla dēļ, Jūsu personalizēto risinājumu interfeiss var tikt bojāts.

IONO risinājuma izmantošana kopā ar atbalsta pakalpojumu nodrošina operatīvu Primend atbalstu uzņēmuma lietotājiem, kas izmanto risinājumu, kā arī ļauj attīstīt jaunas iespējas. Primend nepārtraukti ir lietas kursā par darbinieku vajadzībām, tieši tāpēc, var piedāvāt vērtīgus ieteikumus apmācību laikā un ieteikt uzlabojumus, kas var būt īpaši vērtīgi konkrētajam uzņēmumam.