Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

Primend biroja risinājums

“Primend” var lepoties ar lielu pieredzi, kas ļauj pareizi un ilgtspējīgi izveidot IT sistēmas un biznesa procesus. Tie ietver kopdarbu, tīklu, drošību, klientu pārvaldību, CRM un grāmatvedību. Vadoties pēc savas pieredzes, esam izveidojuši mākoņpakalpojumu risinājumu jaunajiem un mazajiem uzņēmumiem. 

Dibinot uzņēmumu, bieži vien priekšroka tiek dota bezmaksas risinājumiem: 

  • Iegādājoties virtuālo serveri, pircējs saņem arī mājaslapu un bezmaksas e-pasta adresi, atliek vien piereģistrēt domēna vārdu.
  • Ērtības nolūkā e-pasta vēstules tiek pāradresētas uz personīgo Gmail vai Outlook vidi, kas sniedz nedaudz labākas kopā strādāšanas un dokumentu pārvaldības iespējas. 
  • Darbam nereti tiek izmantots pa rokai esošs dators. Tajā bieži vien ir uzinstalēta vecāka Windows operētājsistēmas versija un pa pusei legāls Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). 
  • CRM un klientu pārvaldība tiek veikta Excelī, bet grāmatvedībai tiek izmantotas bezmaksas SaaS programmas. 
  • Drošībai uzmanība netiek pievērsta vispār vai minimāli. Tiek uzskatīts, ka pietiek ar datorā uzinstalētu pretvīrusu programmatūru un nedaudz sarežģītāku paroli piekļuvei dažādām sistēmām. 
  • Ja ir birojs, tad tur ir uzstādīts visvienkāršākais rūteris ar WiFi, kuru piedāvā interneta pakalpojumu sniedzējs.

“Primend” iesaka sava uzņēmuma IT sistēmu ierīkot drošā un ilgtspējīgā veidā jau no paša sākuma. Mēs iesakām izmantot tikai tiešsaistes mākoņrisinājumus un atteikties no pagātnē populāro servera risinājumu izveides birojā. Tas nodrošina elastīgu darba organizāciju neatkarīgi no atrašanās vietas, tajā pašā laikā neprasot lielus sākotnējos ieguldījumus. Turklāt mākoņpakalpojumu ieviešana ir ātra un vienkārša.  

“Primend biroja risinājums” nodrošina visas ikdienas darbam nepieciešamās aplikācijas: 

  • drošu operētājsistēmu un biroja darba paketi datorā; 
  • drošus servera pakalpojumus un dokumentu pārvaldību;
  • drošu sadarbību un dokumentu kopīgošanu ar partneriem; 
  • komunikācijas platformu un lietotāju atbalstu, kuru nodrošina “Primend” speciālisti. 

Pakalpojumu sniedzēja atbalsts un konsultācijas var sākumā šķist nevajadzīgas, jo visi pakalpojumi ir jau mākonī. Tomēr mūsu pieredze liecina, ka arī jaunam uzņēmumam ir nepieciešams labs partneris, ar kuru apspriesties un konsultēties IT un biznesa procesu izveides jautājumos. Jo īpaši tas ir nepieciešams sākumā, kad lielākā daļa laika tiek veltīta sava uzņēmuma attīstīšanai, pakalpojumu pārdošanai, sanāksmēm, cilvēku nolīgšanai, bet pievērsties IT tēmām nav vaļas. Papildus tam ikdienā ir nepieciešams atbalsts dažādu pakalpojumu izmantošanai, piemēram, sinhronizēšanai, Office lietotņu izmantošanai, izdruku veikšanai, licenču pasūtīšanai, pakalpojumu iestatīšanai. Labs IT partneris palīdzēs atrisināt tādas un vēl daudzas citas problēmas.

Kāpēc izvēlēties Primend biroja risinājumu?

Nav nepieciešams birojā uzturēt serveri vai izmantot Primend Cloud
 
  • Servera iekārtas iegāde vai uzturēšana vairs nav nepieciešama
  • Individuālas servera licences vairs nav vajadzīgas, jo viss ir iekļauts Microsoft 365 komplektācijā
  • Vairs nav nepieciešama ikdienas atjauninājumu veikšana, jo pakalpojuma sniedzējs tos nodrošina pats
  • Vairs nav nepieciešama rezerves kopijas iekārta, programmatūra, uzturēšana un pārbaude

Vienkāršota klienta lokācijas tīkla izveide, jo pietiek ar vidusmēra interneta pieslēgumu

Lietotājam ir piekļuve no jebkuras vietas bez VPN pieslēguma, vienkārši izmantojot savu datoru un kontu

Datoram vienmēr būs jaunākā Windows 10 operētājsistēmas versija, ieskaitot drošības atjauninājumus un vīrusu aizsardzību

Tūlītēja iespēja sākt izmantot visdažādākos Microsoft mākoņpakalpojumus

 
  • Office 365
  • Exchange Online
  • SharePoint Online
  • OneDrive for Business
  • Microsoft Teams
Iespēja iestatīt dažādus drošības rīkus
 
  • Multi Factor Authentication
    Daudzpakāpju autentifikācija - nodrošina piekļuvi Office 365 pakalpojumiem arī ārpus uzņēmuma iekšējā tīkla
  • Advance Threat Protection
    E-pasta pielikumu un hipersaišu pārbaude, lai izvairītos no vīrusprogrammām un paroļu zādzības
  • Data Loss Protection
    Ierobežo personīgās un kredītkaršu informācijas tīšu vai netīšu noplūdi e-pastā
  • Mobile Device Management
    Nosaki pats vai uzņēmuma datus drīkst izmantot uz personīgajām iekārtām, kā arī attālināti izdzēs iekārtu, nozaudēšanas vai zādzības gadījumā
  • Viedierīču PIN kods
    Dod iespēju pāriet uz standarta PIN pieprasījumu viedierīcē, ja lietotājs savā viedierīcē izmanto uzņēmuma lietotnes un informāciju

Saņemt piedāvājumu

Lejuplādēt produkta aprakstu