Primend atbalsta pakalpojums serveriem (gan virtuālajiem, gan fiziskajiem), tīkla un serveru pakalpojumi ir paredzēti jebkura lieluma uzņēmumiem. Pakalpojuma mērķis ir piedāvāt ātru un kvalitatīvu pakalpojumu gan Windows, gan Linux serveriem, kā arī dažādām datu bāzēm, piemēram, MS SQL un MySQL. Serveru sistēmu un tīkla aprīkojuma galvenās atbalsta darbības ir diennakts uzraudzība visu nedēļu un profilaktiskas darbības, kā arī problēmu risināšana fonā. Tas nozīmē, ka atkarībā no uzraudzības paziņojumiem mēs varam novērst vairāk nekā pusi no incidentiem, turklāt klients par tiem pat nezinās.

Atbalsta pakalpojuma serveriem, tīkla un serveru pakalpojumu apraksts

Atbalsta pakalpojums serveriem, tīkla un servera pakalpojumi sastāv no programmatūras atjaunināšanas, drošības ielāpu instalēšanas kļūmju novēršanai, kā arī dokumentācijas atjaunināšanas. Atbalsta pakalpojums ietver arī serveru sniegto pakalpojumu darbības uzraudzību, kā arī visu atklāto kļūmju un anomāliju novēršanu. Servera atbalsta pakalpojuma papildu uzdevumi ietver izmaiņas servera konfigurācijā, jaunas programmatūras un aparatūras instalēšanu, operētājsistēmu atjaunināšanu uz jaunāko versiju.
  
Mēs nodrošinām serveru sistēmu regulāru atbalstu pēc nepieciešamības, bet ne retāk kā reizi ceturksnī. Regulārs atbalsts ir nepieciešams operētājsistēmu drošības ielāpu instalēšanai, ražotāja atjauninājumu instalēšanai, operētājsistēmā atklāto drošības kļūdu novēršanai, žurnālu analīzei un veiktspējas problēmu novēršanai. 
Mūsu darbības un konfigurācijas vienmēr pamatojas uz ražotāja „labākās prakses” ieteikumiem.

Fiziskā vai virtuālā servera atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi: 

Tiek novērtēta procesora, cietā diska un krātuves izmantotā vieta 
Tiek aprēķināta servera slodze un datu masīvs 
Servera uzraudzība un kļūdu analīze 
Servera instalēšana, uzturēšana un administrēšana 
Servera aparatūras, programmaparatūras un draiveru atjauninājumi
Virtualizācijas platformu (MS Hyper-V, VMWare ESX) administrēšana un atbalsts
Dublēšanas risinājuma administrēšana, atbalsts un uzraudzība
Atbrīvošanās no vecā aprīkojuma un tā utilizēšana
 

Servera pakalpojumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi:

Serveru operētājsistēmu (Windows Server, Linux) administrēšana un atjaunināšana, drošības ielāpu instalēšana
Lietotāju kontu izveide domēna kontrolierim un Active Directory, atļauju maiņa
Lietotājatkarīgu noteikumu administrēšana, konfigurēšana un mainīšana (grupas politika)
Failu servera un dokumentu pārvaldības sistēmas administrēšana un atbalsts
Datubāžu (MS SQL, MySQL, PostgeSQL) administrēšana un atbalsts
E-pasta un grupas darba administrēšana un atbalsts (MS Exchange serveris)
Drukas servera administrēšana un atbalsts
Microsoft ADConnect pakalpojuma (hibrīdrisinājumiem) administrēšana un atbalsts
Jaunu pakalpojumu ieviešana un konsultācijas
Drošības ielāpu un serveru pakalpojumu atjauninājumu instalēšana
Pakalpojuma uzraudzība un kļūdu analīze
Dublēšanas risinājuma administrēšana un uzraudzība
 

Tīkla risinājumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi:

Ugunsmūra, maršrutētāja un VPN administrēšana un atbalsts
Pārvaldīto komutatoru administrēšana un atbalsts
LAN tīkla aprīkojuma un droša WiFi (rādiuss) administrēšana 
DNS, DHCP iestatīšana un atbalsts
Tīkla aprīkojuma un pakalpojumu uzraudzība un atbalsts
 

Papildus iepriekš minētajam uzņēmuma kontaktpersonām un/vai vadībai piedāvājam:

Klienta konta pārzinis
Dokumentācijas uzglabāšana un atjaunināšana, kas ir nepieciešama atbalsta pakalpojuma sniegšanai
Attīstības ierosinājumu sniegšana, lai uzlabotu sistēmu drošību un darbību
Servera licences politikas uzraudzība
Tīkla aprīkojuma un servera aparatūras ražotāja atbalsta termiņa beigu uzraudzība
Aprīkojuma garantijas darbu un nomaiņas organizēšana
 

Primend nodrošina reaģēšanu uz kļūdas paziņojumu darba laikā atbilstoši šādām kategorijām:

1 stundas laikā, ja nefunkcionē vismaz viens uzņēmumam kritiski svarīgs pakalpojums, kas darbojas serverī
4 stundu laikā, ja nefunkcionē vismaz viens pakalpojums, kas darbojas serverī
8 stundu laikā, ja nefunkcionē serveris vai cits pakalpojums, kas uzņēmumam nav kritiski svarīgs
24 stundu laikā, ja ir ar lietotāju saistīts jautājums, kuram nav nepieciešama tūlītēja reaģēšana
 

Pakalpojumu cenu noteikšana

Mēs piedāvājam pakalpojumu par fiksētu mēneša maksu. Mūsu cenas ir elastīgas, un mēs ņemam vērā klienta uzņēmuma vajadzības, kā arī pakalpojumu apjomu.

 

Kontakts ar mums

Atpakaļ