Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

Primend - jaudīgs partneris visām IT vajadzībām un visā Baltijā

Primend - jaudīgs partneris visām IT vajadzībām un visā Baltijā

Primend ir Baltijas mēroga IT uzņēmums, kas šobrīd mājvietu radis nu jau visās trijās Baltijas valstu galvaspilsētās. Pilna servisa ārpakalpojumi nodrošina gala lietotāja atbalstu (1. līmenis), servera un tīkla atbalstu (2. līmenis), kā arī augstākā līmeņa Microsoft 365 un Azure konsultācijas. Visiem Baltijas valstu klientiem tiek piedāvāts droša, privāta un centralizēta mākoņpakalpojumu vide Primend Cloud.

Sadarbojoties ar Primend, Tavs uzņēmums krietni ietaupīs laika, enerģijas un finanšu resursus – vēršoties tikai pie viena partnera, kurš spēj atrisināt jebkuru IT vajadzību, turklāt atbilstoši mūsdienu straujajam tempam un augstajām prasībām. Apvienojot 100 zinošus un pieredzējušus IT jomas speciālistus, ir izveidota jaudīga, visaptveroša komanda. Kopīgiem spēkiem ir ieviesti efektīvi klientu administrēšanas procesi. Rūpīgi izstrādāti vienoti klientu apkalpošanas standarti, kas tiek uzturēti augstā līmenī. Un īstenotas vienotas uzņēmuma vērtības.

Vērtīgi ieguvumi, sadarbojoties ar visaptverošu, vienotu Baltijas mēroga IT partneri

Daudzpusīgs un profesionāls atbalsts 1. līmeņa gala lietotājiem:

 
  • Standartizētas un centralizētas klientu apkalpošanas procedūras – profesionālam un efektīvam biznesa vajadzību atbalstam;
 
  • IT pakalpojumu administrēšana – realizēta atbilstoši “ITIL 4” sertifikāta prasībām;
 
  • Centralizētas pakalpojuma atskaites – ērtai un detalizētai pārraudzībai;
 
  • Centralizēti IT dokumenti – ērtai un ātrai piekļuvei.

Primend eksperti ar īpašu izcilību:

 
  • Spēja nodrošināt saziņu 6 valodās (igauņu, latviešu, lietuviešu, krievu, poļu un angļu).
 
  • Speciālisti, kuri par īpaši izcilām prasmēm un zināšanām kopumā ieguvuši 30 Microsoft sertifikātus dažādās jomās.

Baltijas IT atbalsta priekšrocības

 
  • Vienlīdz augsti kvalitātes standarti un klientu apmierinātība visā Baltijā;
 
  • Ietaupīts laiks, strādājot ar vienu IT partneri, kurš spēj atrisināt jebkuru vajadzību;
 
  • Efektīvi, ātri realizēts SLA un optimizēti izdevumi, centralizējot klientu apkalpošanas procesus;
 
  • Izdevīgāka IT iekārtu un programmatūru cena, kā arī operatīvāka loģistika

Saņemt piedāvājumu

Lejuplādēt produkta aprakstu