Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

Biežāk sastopamās problēmas un to risinājumi

1.

Kā nomainīt sava datora paroli?

  Ja dators ir pieslēgts biroja tīklam:
 
  • Uzklikšķini uz klaviatūras CTRL + ALT + DELETE, atvērsies logs, kurā jāizvēlas "Change password".
  Ja dators nav pieslēgts biroja tīklam:
 
  • Ieslēdz VPN un ielogojies;
 
  • Uzklikšķini uz klaviatūras CTRL + ALT + DELETE, atvērsies logs, kurā jāizvēlas "Change password";
 
  • Atslēdzies no VPN un ielogojies ar jauno paroli.

2.

Dators ir lēns, ko darīt?

 
  • Pamēģini aizvērt programmas, ja nekas nemainās, tad sazinies ar IT atbalstu.
 
  • Pārstartē datoru.

3.

Microsoft Office 365 tīmekļa vidē var lasīt e-pasta vēstules_

 
  • Ļoti vienkārši: atver interneta pārlūka programmu un adreses laukā ievadi "https://outlook.office.com/", tādā veidā nokļūsi Outlook tīmekļa vidē.

4.

Datorā nevar atvērt Outlook:

 
  • Pamēģini pārstartēt datoru.
 
  • Ja tas nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.

5.

Es došos atvaļinājumā un vēlos pāradresēt vēstules kolēģim. Kā to izdarīt?

 
 

6.

Kā iestatīt "Out Of Office" paziņojumu?

  “Out Of Office” paziņojumu var iestatīt gan Outlook desktopa aplikācijā, gan arī tīmekļa vidē:
 
  • Outlook desktopa aplikācijā atver File > Info > Automatic Replies
 

7.

OneDrive nesinhronizē failus.

  Pārbaudi, vai OneDrive strādā. Tā ikonai jāatrodas taskbar labajā stūrī (vai arī zem paslēptajām ikonām). 
 
  • Pelēkas krāsas ikona: OneDrive ir izslēgts. Uzklikšķini uz ikonas un ielogojies.
 
  • Zilas krāsas ikona: OneDrive ir ieslēgts. Skaties nākamos soļus.
 
  • Ja OneDrive darbojas, tad pārbaudi, vai OneDrive ziņo par sinhronizēšanas traucējumiem.
  Pārbaudi, vai ir ieslēgta sinhronizēšana:
 
  • Uzklikšķini uz OneDrive ikonas ar labo peles taustiņu. Izvēlies “Settings” > Sakk "Back up" >"Manage back up" > turpini ar soļiem, kas parādās jaunajā logā. 
 
  • Ja OneDrive it kā sinhronizē failus, bet nekas nemainās, tad vari mēģināt pārstartēt datoru.
 
  • Ja tas nepalīdz, tad sazinies  ar IT atbalstu.

8.

Kā apskatīt failus OneDrive mākonī?

 
  • Ielogojies https://portal.office.com
 
  • Atvērsies Office skatījums, labajā pusē izvēlies OneDrive ikonu.

9.

Kā OneDrive vidē kopīgot failu/folderi?

 
  • Ja vēlies kopīgot failus no datora, tad uz OneDrive ikonas veic dubultklikšķi.
 
  • Izvēlies failu/folderi un ar labo klikšķi uzspied uz "Share".
 
  • Atveras logs, kurā jāieraksta tā cilvēka e-pasta adrese, ar kuru vēlies failu/folderi kopīgot.
 
  • Uzspied “Send”, un tas ir arī viss.

10.

Digitālā parakstīšana nedarbojas.

 
  • Pārbaudi, vai nav jāatjaunina ID programmatūra.
 
  • Ja datorā ir visjaunākā ID programmatūras versija, tad sazinies ar IT atbalstu, kas veiks programmatūras labojumus.

11.

Nevar pieslēgties bankai ar ID-karti/mobilo-ID.

 
  • Vai ID kartes programmatūra uzrāda, ka ID karte ir lasītājā.
 
  • Pārbaudi, vai nav jāatjaunina ID programmatūra.
 
  • Pamēģini pieslēgties ar citu interneta pārlūku.
 
  • Ja nekas no tā nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.

12.

Nav iespējams gūt savienojumu ar printeri.

 
  • Pārbaudi, vai printeris ir ieslēgts.
 

Problēma ir ar printeri:

 
  • Uz printera ekrāna ir kļūdas ziņojums (beidzies papīrs vai tinte, iestrēdzis papīrs u.tml.) Šādos gadījumos pats printeris sniegs norādījumus, kā problēmu atrisināt.
 
  • Ja printerim nav ekrāna, tad blakus printera pogām parasti ir oranža lampiņa, kas problēmas gadījumā deg vai mirgo. Šādā gadījumā der pamēģināt pārstartēt printeri
 

Problēma ir ar datoru:

  Ja printeris ir savienots ar USB (pie printera ir pieslēgti vairāki vadi, viens no tiem ir savienots ar datoru):
 
  • Atvieno no datora USB vadu, kas ir savienots ar printeri.
 
  • Pārstartē printeri.
 
  • Pievieno atkal datoram USB vadu (pēc pievienošanas datoram vajadzētu atskanēt īsam skaņas signālam).
 
  • Pamēģini no jauna veikt printēšanu, pārliecinoties, ka printēšanai ir izvēlēts īstais printeris.
  Ja darīšana ir ar tīkla printeri (starp printeri un datoru nav vada)
 
  • Mēģini veikt labojumus ar Windows starpniecību: Start > Settings > Devices > Printer & scanners:
 
  • Parādīsies printeru uzskaitījums, ar ko dators ir savienots
 
  • Izvēlies pareizo printeri un uzklikšķini uz "Manage"
 
  • Uzspied uz "Run the troubleshooter".
 
  • Mēģini no jauna pievienot printeri: Start ->Settings -> Devices -> "Printer & scanners" -> "Add a printer or scanner
 
  • Būtu labi, ja pirms printera pievienošanas, tiktu izdzēsts vecais printeris: Start ->Settings -> Devices -> "Printer ja scanners" -> Izvēlies no saraksta īsto printeri -> uzklikšķini uz "Remove device"
 
  • Jauna printera pievienošana tiek veikta turpat. Uzklikšķini augšpusē uz "+Add a printer or scanner". (Zemāk parādīsies printeru uzskaitījumus, kurus dators ir identificējis).
 
  • Uzklikšķini uz pareizā printera un izvēlies "Add device" vai "Install device” (atkarībā no Windows versijas pogas nosaukums var atšķirties).
 
  • Mēģini printēt vēlreiz.
 
  • Ja iepriekš sniegtie risinājumi nepalīdz, tad sazinies ar IT atbalstu.
 

SAZINIES AR MUMS

atbalsts@primend.lv +371 677 88007

Saņemt piedāvājumu