Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Primend Azure lietotāju atbalsts

Mūsdienu uzņēmumiem nākas saskarties ar būtiskiem izaicinājumiem – sākot ar attālinātā darba infrastruktūras ieviešanu un arvien pieaugošo kiberuzbrukumu pārvarēšanu, un beidzot ar samazināto naudas plūsmu.

Ar Azure palīdzību ir iespējams izmantot labi pieejamu, mērogojamu un drošu mākoņinfrastruktūru, maksājot tikai par tiem resursiem, kurus izmantojat.

Tas palīdz:

  • palielināt attālinātā darba produktivitāti, izmantojot raitu virtuālās darbvirsmas pieredzi
  • strādāt efektīvi, izmantojot vienādas drošības un administrēšanas iespējas
  • pārejot uz mākoni, ietaupīt naudu un labāk izmantot esošās investīcijas

“Primend” Azure lietotāju atbalsta pamatpakete

  • 2. līmeņa lietotāju atbalsta pakalpojums igauņu, latviešu, krievu un angļu valodā.
  • Ikmēneša pakalpojuma pārskati.
  • Norēķini - “Primend” ir Microsoft CSP partneris un var piedāvāt elastīgu licences modeli un norēķinu modeli. Licenču un fiksēto pasūtījumu administrēšana notiek caur interneta portālu Primend Marketplace, kas ir pieejams klientiem. Pārskati un integrēšana ar Power BI.
    • Skaidras izmaksu rindas rēķinā – fiksētie pasūtījumi, resursu grupas un pakalpojumi rēķinos ar atjauninātās Azure paketes piedāvājumiem.
    • Atskaites paraugu apskati ŠEIT
  • Ātras atbildes uz visiem tehniskajiem jautājumiem. “Primend” var lepoties ar vairāk nekā 30 Microsoft tehniskajiem ekspertiem.
  • Tiešās saziņas un problēmas eskalācijas iespējas ar Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) augsta līmeņa tehnisko atbalstu.
  • Nolīgts pakalpojumu līmeņa līgums visiem vaicājumiem (gadījumiem un problēmām).
  • Azure un Microsoft 365 mākoņpakalpojumu konsultācijas. Tehniskās un biznesa konsultācijas. 

“Primend” Azure lietotāju atbalsts

  • Attālinātās konsultācijas viens pret vienu ar “Primend” tehnisko konsultantu
    • Personīga viens pret vienu tehniskā instruktāža
    • Ekrāna kopīgošana
  • Arhitektūras, ieviešanas un migrēšanas plānu pārskatīšana jebkura risinājuma plāna optimizācijai.
  • Labākās prakses, salīdzinošās arhitektūras un papildu norādījumu sniegšana, kas palīdzēs iedomāties jūsu risinājumus, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar mākoņpakalpojumu dzīves ciklu.
  • Ekspertu zināšanu nodošana, lai uzlabotu mākoņtehnoloģiju izmantošanas prasmes ar mērķi uzlabot apmierinātību, kā arī samazināt eskalāciju un izmaksas.
  • Azure AD uzraudzība un integrēšana ar dažādiem pakalpojumiem.
    •  Lietotāju pārvaldība un lomu tiesības
  •  Ieteikumi un secinājumu kopsavilkums, lai nodrošinātu projektu īstenošanas un ieviešanas termiņu ievērošanu.

“Primend” padziļinātās azure konsultācijas

  • Padziļinātā konsultācija sniedz iespēju tehniski iedziļināties sarežģītos risinājumos. Tās gaitā var izvērtēt risinājumus, kas ietver dažādas jomas vai kas prasa starpdisciplīnu zināšanas par produktiem. Šie risinājumi var būt saistīti ar konkrētu fokusu, piemēram, ar drošības procedūru optimizāciju, vai produktiem, kuriem nepieciešami pielāgoti iestatījumi vai konfigurācijas. Padziļinātas konsultācijas var ietvert tehniskos dokumentus, pielāgotus demonstrējumus, kodu paraugus, sarežģītus automatizācijas norādījumus, ieteikumus par risinājuma mērogošanu un tehniskos resursus pielāgotiem ziņošanas un uzraudzības scenārijiem.

Lasiet emuāra ziņojumu par Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP) šeit.

 

 

Saņemt piedāvājumu