Pakalpojums ir paredzēts uzņēmumiem, kuri nevēlas konfigurēt un iestatīt lietotājus, sarakstus, atļaujas, licences Microsoft 365 administratora portālā.

Lai sniegtu jums atbalstu ar personas starpniecību, kura jums palīdzēs veikt minētos uzdevumus, mēs esam izstrādājuši vienkāršu un pieejamu pakalpojumu — Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojumu. Izmantojot Microsoft 365 palīdzības dienestu, mēs galvenokārt piedāvājam atbalstu vienkāršākos jautājumos un darbībām ar Office 365 un Microsoft 365.

Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojums sniedz iespēju arī izmantot Primend Marketplace, kur vajadzības gadījumā pastāvīgi varat veikt vienkāršus uzdevumus, un mēs piedāvājam ikdienas norēķinu iespēju, izmantojot Primend norēķinu sistēmu (nav nepieciešams izmantot jūsu uzņēmuma kredītkarti Microsoft vidē)
 
Mēneša maksa par Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojumu ir 4€ vienam lietotājam.

Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojums ietver:

lietotāju izveide;
lietotāju dzēšana;
lietotāju paroļu atiestatīšana;
licenču vēstures žurnāls;
adresātu sarakstu izveidošana un lietotāju pievienošana sarakstam/dzēšana no saraksta;
O365 SecureScore novērtēšana un ierosinājumu sniegšana;
pastāvīga atbalsta persona ar O365 pakalpojumiem saistītajos jautājumos;
palīdzības dienesta tiešsaistes pakalpojumu vide: darba reģistrēšana, darba uzraudzība, ziņošana.
iespēja izmantot Primend Marketplace
 
Microsoft 365 palīdzības dienesta pakalpojums neietver pakalpojumus, kas ir iekļauti lietotāju atbalsta pakalpojumā.
 
Atpakaļ