Mēs izmantojam trešo pušu sīkfailus mārketinga nolūkiem un ar mērķi uzlabot Tavu lietotāja pieredzi. Par sīkfailu izmantošanu un iespējām tos pārvaldīt vari uzzināt, klikšķinot uz pogas "Privātuma politika".

Mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojums

Mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojums ir paredzēts lielākiem uzņēmumiem ar IT vadītāju un/vai savu IT komandu. Primend pakalpojuma vērtība ir balstīta uz zināšanām un pieredzi, ko esam ieguvuši dažādu projektu izpildes un apmācību laikā. Šajā jomā mēs strādājam pēdējos 15 gadus, un mūsu komandas pieredze un zināšanas neapšaubāmi ir vislabākās tirgū. 

Primend komandas mērķis — būt labākajam mākoņpakalpojumu ieviesējam un tehniskajam konsultantam tirgū. Mēs vēlamies būt droši, ka, iegādājoties mākoņpakalpojumus, izvēlēsieties pareizo pakotni un turpmākās ieviešanas laikā maksimāli izmantosiet piedāvātās iespējas. Mēs esam gatavi sniegt jums atbalstu it visā, kas ir saistīts ar mākoņpakalpojumiem, pakalpojumu izmantošanu uzņēmumā, migrāciju no dažādām platformām uz Microsoft vidi, drošību un administrēšanu.

Mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojuma atslēgvārdi:

  • Tehniskais atbalsts igauņu, latviešu, lietuviešu, krievu un angļu valodā
  • Konkrēta atbalsta persona saistībā ar licencēšanu
  • Saziņa ar trešajām pusēm (Microsoft Azure un Microsoft 365 pakalpojumi, Amazon, Google, Pipedrive)
  • Tehniskās konsultācijas par Microsoft 365, Office 365 pakalpojumiem (OneDrive for Business, Sharepoint online, Teams, Power BI, EMS, Intune)
  • Tehniskās konsultācijas par Azure pakalpojumiem
  • ADConnect, ADFS uzraudzība un atbalsts integrācijai ar citiem mākoņpakalpojumiem
  • Pakalpojumu uzraudzība (pēc mākoņpakalpojumu sniedzēja)
  • Konsultācijas par jaunu mākoņpakalpojumu ieviešanu
  • Konsultācijas drošības jomā, Secure Score analīze un ieteikumi
  • Primend Marketplace — licenču pārvaldība un norēķinu vide 
  • Atbilde 1 stundas laikā
 

Ar ko Primend mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojums atšķiras no citu sniedzēju pakalpojumiem:

  • Mēs vienmēr esam pieejami pa e-pastu, tālruni vai tiešsaistes tērzētavā
  • Tehnoloģiju ekspertu komanda — sazinoties ar Primend tehnisko atbalstu, varat būt droši, ka vēršaties pie tehnoloģiju eksperta mākoņpakalpojumu jomā. Mēs zinām, ka laiks ir nauda. Tāpēc mūsu mērķis ir ātri atrisināt problēmas vai rast ātru atbildi risinājumam.
  • Darbības efektivitāte — sazinoties ar mākoņpakalpojumu atbalsta dienestu, jūs varat būt droši par to, ka mēs strādāsim rūpīgi un ātri, lai atrisinātu jūsu problēmu vai rastu atbildi uz to. Mēs nevis vienkārši atrisinām jūsu aktuālo problēmu, bet arī piedāvājam risinājumus sistēmas darbības uzlabošanai. Mūsu zināšanas un attieksme pret klientiem ļauj mums atšķirties no citiem pakalpojumu sniedzējiem
  • Atklātība — ja nezinām atbildi, mēs neizliksimies par zinošiem. Mēs esam godīgi un ieteiksim turpmākās darbības problēmas ātrai atrisināšanai. Mūsu tehniķiem ir padziļināta piekļuve dažādām mākoņpakalpojumu datu bāzēm, kurās mēs saņemam ātrāku un labāku tehnisko palīdzību. 
  • Dokumentācija — visu informāciju, kas ir saistīta ar jūsu uzņēmumu, mēs reģistrējam Primend informācijas sistēmā. Tādējādi klientam tiek garantēts, ka mēs esam pilnībā informēti par jūsu sistēmām un sakarībām starp sistēmām. Tas būtiski samazina sākotnējās informācijas apkopošanai nepieciešamo laiku, kad rodas problēma, un nodrošina ātru atbildes sniegšanu klientam.

 

Saņemt piedāvājumu