Tabloo intranets

Tabloo intranets un dokumentu vadības sistēma ir balstīta uz Microsoft Office 365 SharePoint Online un atbilst visām Office 365 piedāvātajām tehniskajām iespējām. Tabloo būvēts pēc moduļu principa, kas nozīmē, ka katrs uzņēmums var izveidot savām vajadzībām atbilstošu komplektāciju. Tabloo ir izteikti personalizējams katra uzņēmuma prasībām, kā arī, tā dokumentu pārvaldības sistēma pielāgojama uzņēmuma zīmola (krāsas, logotipi, fonti, u.c.) un tehniskajām vajadzībām. Dokumentu pārvaldības sistēma atbilst Vispārīgas datu aizsardzības regulas (GDPR) prasībām.

Tabloo dokumentu vadības risinājums jeb dokumentu glabātuve (failu servera aizvietotājs) ir mūsdienīga platforma, kas piedāvā vienkārši administrējamu dokumentu glabātuvi un nodrošina piekļuvi darbam nepieciešamajai informācijai jebkurā laikā. Vairs nav nekāda nepieciešamība glabāt neskaitāmus failus vienā datorā vai failu servera diskā. Tabloo dokumentu vadības sistēma atbilst visām datu aizsardzības regulām.
Tabloo intranets nav vienkārši dokumentu pārvaldības sistēma, tomēr tās pamatā ir uzņēmuma informācijas glabāšana. Risinājums nodrošina, ka lietotājs var augšuplādēt, izveidot un piekļūt dažāda veida saturam ar ērti lietojamas satura vadības sistēmas (SVS) palīdzību.

Tabloo ir izdevīgs, ātrs un ērts

Tabloo ir lieliska platforma savstarpējai saziņai, dokumentu pārvaldībai un uzņēmuma iekšējai komunikācijai. SharePoint sniedz iespēju apkopot un uzglabāt visus uzņēmumam svarīgos dokumentus vienuviet, droši tiem piekļūt un tos koplietot ar jebkuru citu lietotāju - uzņēmuma iekšienē vai ārpus tā. 

Izveidojiet mūsdienīgu intranetu

Uz SharePoint bāzes veidotais intranets darbojas nemanāmi, dod iespēju koplietot un pārvaldīt saturu un lietotnes, kas uzlabo komandas darbu, kā arī nodrošina ātru nepieciešamās informācijas atrašanu.

Ātra piekļuve visiem Jūsu datiem

Tabloo intranets izmantojams arī kā virtuāla datubāze, kas nodrošina Jūsu darbiniekiem ērtu piekļuvi uzņēmuma datiem un ikdienā bieži nepieciešamai informācijai.

Iegūstiet 24/7 mobilitāti

Microsoft datu krātuve un koplietošanas produkti ir radīti, lai palīdzētu Jums uzglabāt, piekļūt, līdzdarboties un atjaunot failus no jebkuras vietas, kā arī ērti dalīties ar šiem datiem uzņēmuma iekšienē un ārpus tā.

Pielāgojamas lietotāju tiesību atļaujas

Tabloo sistēmā Jūs ērti varat mainīt atļaujas, kas piešķir Jūsu darbiniekiem piekļuves darbam nepieciešamajai informācijai, kā arī norādīt, kuriem lietotājiem šī informācija ir liegta. Īpaši noteiktas un apstiprinātas piekļuves dokumentiem sniedz Jūsu darbiniekiem fleksibilitāti darbu veikt grupās, nodaļās vai nozarēs.

Uzlabota sadarbība komandas dalībnieku starpā

Savstarpēja darbinieku saziņa mūsdienīgu uzņēmumu vidē pieprasa pārliecinošus darba rīkus. Projektu dalībnieki var sadarboties vienotā dokumentā, piešķirot uzdevumus vai deleģējot sadaļas citiem kolēģiem, un šis risinājums automātiski apkopos visu informāciju gala dokumentā, kamēr darbs vēl tiek veikts.

Automatizēta darbplūsma un iesniegumi

Tabloo atvieglo uzņēmumiem būtiskus biznesa procesus, kā piemēram, izdevumu pārskatus vai atvaļinājumu iesniegumus, ar automatizētas darbplūsmas palīdzību.

Uzņēmuma meklētāja funkcionalitāte

Tabloo satura vadības un mākoņglabātuves sistēmās iestrādāts precīzs un visaptverošs meklētājs, kas nodrošina, ka darbinieki saņems sev nepieciešamo informāciju ātri un ērti.

Uzņēmuma komunikācijas stūrakmens

Bez šaubām, Tabloo ir īpaši efektīvi izmantojams tieši kā sadarbošanās rīks. Komandas var koplietot kalendārus, lai pārskatāmi plānotu savu darba noslodzi un pieteiktos apmācībām vai sporta spēlēm. Visi sociālie tīkli ir viena peles klikšķa attālumā un pēdējā darba pasākuma bildes ērti pieejamas. Piekļuve jebkuram personāldaļas iesniegumam vai mārketinga materiāliem darbiniekam ir maksimāli atvieglota. Ja visi ceļi ved uz Romu, tad visa Jūsu uzņēmuma informācija tiek apkopota Tabloo intranetā.