- Kiberincidenta risināšana – Hansab pieredze
- Kāpēc ir vajadzīgs ugunsmūris?
- Microsoft 365 MI rīks Copilot tagad pieejams arī latviešu valodā
- Microsoft 365 Copilot rīks pieejams plašākam uzņēmumu lokam
- Efektīva kiberdrošība – kā aizsargāt datus?
- Microsoft 365 Copilot ir tagad pieejams visiem!
- Kāpēc nepieciešams centralizēts reģistrs?
- Kā novērst hakeru organizētus kiberuzbrukumus?
- 50% atlaide Copilot licencēm – spēkā līdz gada beigām
- Microsoft cenas paaugstinājums ikmēneša norēķiniem par gada licencēm
- Tagad Microsoft 365 Copilot licencēm pieejami ikmēneša maksājumi
- Jaunais Primend Group izpilddirektors – Teet Raudsep
- Microsoft ievieš izmaiņas Teams licencēs
- Svarīga informācija par Microsoft cenu izmaiņām
- Izmaiņas Microsoft Authenticator lietotnē – spēcīgākai aizsardzībai
- Vērtīgi uzlabojumi Windows 11 svaigākajā atjauninājumā
- Bezmaksas vebinārs | Kāpēc Tavam uzņēmumam nepieciešams Kiberdrošības pārvaldnieks?
- Primend atkārtoti saņēmis izcilības balvu “Microsoft gada partneris ‘2023” Igaunijā
- Microsoft partnera tituls modernā darba risinājumiem
- “Elemental Business Centre” noslēdzis biroja nomas līgumu ar IT uzņēmumu “Primend”
- Apvienojas divi uz mākoņpakalpojumiem orientēti IT uzņēmumi – Primend un Digifi
- Bondora un Primend dāvina datorus divām skolām
- Preses relīze | “Primend OÜ” dāvina Austrumviru Centrālajai slimnīcai insulta attīstības projekta īstenošanai planšetdatorus
- “Primend” palīdz SYNLAB uzdāvināt veco ļaužu pansionātiem planšetdatorus
2021. gada sākumā “Primend” pievienojās programmai Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP)
Ar lepnumu paziņojam, ka tagad varam piedāvāt pakalpojumu, ar kuru klienti būs apmierinātāki vairāk nekā agrāk. Mums kā Microsoft partnerim ir iespēja piedāvāt lietotāju atbalstu, kas ietver unikālas iespējas klientu tehnisko problēmu ātrai atrisināšanai.
Tas mūsu partneriem sniedz daudz labuma - pateicoties ātrai ar Microsoft Azure un Office 365 saistīto problēmu atrisināšanai, darbs norit raitāk, jo “Primend” tagad piedalās programmā Microsoft Advanced Support for Partners.
Kas ir Microsoft Advanced Support for Partners un kādas priekšrocības tas sniedz mūsu klientiem?
Sniedzot attālināto konsultāciju mākoņpakalpojumu jomā, Microsoft Cloud speciālists nodrošina padziļinātu tehnisko atbalstu, dodot norādes dažādu mākoņpakalpojumu scenāriju un projektu gadījumā.
Konsultācijām mākoņpakalpojumu jomā ir šādas priekšrocības:
Attālinātās konsultācijas viens pret vienu ar partnera tehnisko konsultantu, izmantojot atkārtoti lietojamu IP adresi mākoņpakalpojumu un kontrolētu mākoņrisinājumu izveidei klientiem.
Arhitektūras, ieviešanas un migrēšanas plānu pārskatīšana jebkura risinājuma plāna optimizācijai.
Labākās prakses, salīdzinošās arhitektūras un papildu norādījumu sniegšana, kas palīdzēs iedomāties jaunus risinājumus, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar mākoņpakalpojumu dzīves ciklu.
Ekspertu zināšanu nodošana, lai uzlabotu mākoņtehnoloģiju izmantošanas prasmes ar mērķi uzlabot apmierinātību, kā arī samazināt eskalāciju un izmaksas.
Ieteikumi un secinājumu kopsavilkums (pēc izvēles), lai nodrošinātu projektu īstenošanas un ieviešanas termiņu ievērošanu.
Elastīguma, snieguma rādītāju un pielāgošanās spēju palielināšana, izmantojot Azure infrastruktūras iespējas.
Mūsu klienti ne tikai apmierina tādas primārās vajadzības kā, piemēram, iespēju strādāt attālināti šajā krīzes situācijā, bet daudzi arī paātrina mākoņpakalpojumu izmantošanas ieviešanu ar mērķi palielināt konkurences priekšrocības un digitālās pielāgošanās spējas. Lai ilgtermiņā gūtu panākumus, ir svarīgi nodrošināt elastīgu, mērogojamu, jaudīgu un stabilu infrastruktūru. Microsoft nepārtraukti pilnveido Azure iespējas, lai palīdzētu klientiem sasniegt savus mērķus.
Tādējādi tas sniedz lielas priekšrocības “Primend” Azure lietotāju atbalstam papildus tam, ko saviem klientiem esam piedāvājuši līdz šim.