Iepriekšējie 20 mēneši mazajiem uzņēmumiem bijuši visai sarežģīti. “Lai pielāgotos pārmaiņām, tiem nācies būt ārkārtīgi elastīgiem, turklāt nereti ar ierobežotu piekļuvi nepieciešamajiem IT rīkiem un tehnoloģijām,” secinājis Džareds Spataro, Microsoft Modern Work korporatīvais viceprezidents. Rūpējoties par šo klientu segmentu, Microsoft paziņojis par jaunu pakalpojumu Teams Essentials — pirmo autonomo Microsoft Teams produktu, kas specifiski izstrādāts mazajiem uzņēmumiem. Teams Essentials sniedz profesionālu un pieejamu sapulču risinājumu, lai veicinātu sadarbību, saziņu un produktivitāti hibrīdā darba vidē.

Teams Essentials ir specifiski pielāgots mazo uzņēmumu vajadzībām. Tajā ir apvienotas funkcijas, kas nepieciešamas šīs kategorijas uzņēmumu klientu apkalpošanai – tai skaitā, grupu videozvani līdz 30 stundām un līdz pat 300 lietotājiem, grupas čata iespējas, failu koplietošana un kalendāra izveide. Un tas viss izmaksā tikai 3.40 EUR vienam lietotājam mēnesī. Šis pašreizējā tirgū viennozīmīgi ir visuniversālākais un vispieejamākais risinājums. Izmantojot Teams Essentials, mazumtirgotāji, pakalpojumu sniedzēji un citi mazie uzņēmumi var viegli un ērti sadarboties, sazināties un nodrošināt klientu apkalpošanu jaunā līmenī.

Nepieciešamība pēc saziņas rīkiem par pieejamu cenu neattiecas tikai uz mazajiem biznesiem. Efektīva un operatīva komunikācija nereti ir sarežģīts un dārgs izaicinājums arī bezpeļņas un reliģiskajām organizācijām, skolām un citām sabiedrības grupām. Tām ir jāspēj turēt līdzi straujajām pārmaiņām, un Teams Essentials ļauj to darīt viegli, ērti un lēti, turklāt bez vajadzības apgūt specifiskas zināšanas IT jomā. Teams Essentials virtuālajās sanāksmēs var piedalīties gan tie, kam jau ir izveidots savs Teams konts, gan tie, kuriem tāda nav. Lai arī joprojām ir pieejama Microsoft Teams bezmaksas versija, Teams Essentials piedāvā ievērojami plašākas iespējas, piemēram, garāku laika limitu sanāksmēm un apjomīgāku krātuvi failu glabāšanai. Apskatīsim sīkāk, kā Teams Essentials var būt noderīgs Tavam uzņēmumam vai organizācijai.

Sadarbība ar klientiem un partneriem bez atbilstošiem saziņas rīkiem var būt izaicinājums jebkuram uzņēmumam. Teams Essentials apvieno esošās Teams iespējas ar funkcijām, kas īpaši paredzētas tieši mazajiem uzņēmumiem, kā arī dažādām sabiedrības grupām:

  • Ilgāks sapulču laiks – izmantojot Teams Essentials piedāvāto iespēju organizēt sapulces ar ilgumu līdz pat 30 stundām, nav jāuztraucas par to, ka tā pārsniegs noteiktu laika ierobežojumu, turklāt neatkarīgi no tā, vai tikšanās notiek individuāli vai grupā.
  • Liels dalībnieku skaits – Teams Essentials ļauj vienā virtuālajā telpā vienlaikus uzņemt līdz pat 300 personām.
  • Kalendāra integrācija – Papildus esošajai Outlook kalendāra integrācijai platformā Microsoft Teams, jaunā Google kalendāra integrācija, kas būs pieejama jau tuvākajā laikā, ļaus izmantot arī šī kalendāra rīka iespējas, lai saplānotu un sekotu līdzi sapulču grafikiem.
  • Vienkārši un ērti ielūgumi – cilvēku uzaicināšana uz videozvanu ir pavisam vienkārša – pievienojot dalībniekus, izmantojot e-pasta adreses. Ielūgtie cilvēki saņems uzaicinājumu ar ērti uzklikšķināmu saiti, lai pievienotos sapulcei. Ja dalībniekam nav lejupielādēta Teams programma, sapulce tiks atvērta pa tiešo ierīces pārlūkprogrammā. Nav nepieciešama nekāda papildus reģistrēšanās, pierakstīšanās vai instalēšana.
  • Interaktīvas sapulces – profesionāli sapulču rīki un iespējas, kas jebkuram ļauj noorganizēt interaktīvas un saistošas sanāksmes – kā piemēram, uzgaidāmā telpa pirms pievienošanās, dažādu virtuālo fonu izvēle (piemēram, birojs, kafejnīca u.tml.), režīms “Visi kopā” (jeb Together mode, kas ļauj visus videozvana dalībniekus sakārtot vienā virtuālā auditorijas solā, parādot tikai sejas), iespēja ieslēgt tiešraides subtitrus (jeb live captions, kas jebkura runātāja sacītajam automātiski ģenerē subtitrus) un reakciju ikonas (jeb live reactions, kuras paredzētas tam, lai virtuāli paceltu roku, aplaudētu vai izrādītu emocijas ar paceltu īkšķi, smaidu u.c.).

Teams Essentials mazajiem uzņēmumiem un dažādām sabiedrības grupām būtiski atvieglo saziņas procesu un ļauj ietaupīt laiku – ar vienotu un vienkāršu risinājumu komunikācijai video, audio un tekstuālā formātā. Tas nodrošina rīkus efektīvam darbam un saziņai ar ikvienu, tostarp Office tīmekļa versiju lietotnes (Office web apps), failu koplietošanu, grupu čatu, uzdevumu plānotāju un dažādas citas iespējas.

  • Papildu vieta mākoņu glabātuvē – droša dokumentu uzglabāšana, bez raizēm par to, ka varētu pietrūkt brīvas vietas vai būs jātērē lieks laiks failu meklēšanai. Iespēja Office 365 failus ērti un viegli apskatīt, koplietot, rediģēt un uzglabāt. Teams Essentials nodrošina 10GB lielu failu krātuvi, kas ir divreiz lielāka par Teams bezmaksas versijā pieejamo.
  • Pastāvīga saziņa – programmā Teams čata sarakstes tiek automātiski saglabātas, sniedzot iespēju sekot līdzi to saturam arī pēc sapulces beigām.
  • Iespēja veidot grupas – Teams Essentials dod iespēju mazajiem uzņēmumiem veidot vairākas atsevišķas grupas, katrai piemērojot konkrētus laika grafikus videozvaniem, uzdevumu sarakstus, savstarpējo saziņu čatā grupas ietvaros ātrai informācijas apmaiņai un tamlīdzīgi. Tādējādi viens lietotājs var tikt pievienots vairākām grupām, ērti un viegli rodot pieeju attiecīgajam saturam.
  • Iespēja sazināties, tikties un sadarboties ar ikvienu un vienuviet – neatkarīgi no tā, vai sadarbība notiek uzņēmuma vai organizācijas ietvaros vai ārpus tās, izmantojot lietotni Teams, viss saziņas saturs noris un glabājas vienuviet. Nav nepieciešamības pārslēgties uz citām lietotnēm.
  • Mobilā čata informācijas panelis – videozvana laikā (neatkarīgi no tā, vai tas notiek individuāli vai grupā) ar vienu klikšķi uz informācijas paneļa iespējams ērti piekļūt visam koplietotajam saturam, kas turklāt ir sakārtots kategorijās, kā piemēram, atrašanās vietas, fotoattēli, faili, uzdevumu saraksti, plānotie notikumi, tīmekļa saites u.c. (šī opcija pieejama klientiem, kas veic pirkumu tiešo no Microsoft).

Lūgt piedāvājumu

Atpakaļ
Blogs