Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Kā efektīvi sazināties Teams Chat vietnē

Autors: Mārtiņš Jurjāns Datums: 03.04.2020

Teams dod iespēju krietni veiksmīgāk organizēt uzņēmuma iekšējo un ārējo sadarbību. Ziņu sūtīšana ir viena no Teams pamatfunkcijām, bet visnotaļ bieži nepietiek ar saraksti un ir nepieciešama klātienes sapulce, pat tad, ja tikšanās ir virtuāla. Teams nodrošina iespēju sazināties ar čata palīdzību un kategorizēt savas ziņas, kas nereti var krietni ietaupīt Tavu un kolēģu laiku.

Teams pakalpojumā ir trīs galvenie ziņu apmaiņas veidi:

  • Privāta sarakste
  • Grupas sarakste
  • Kanāla sarakste

Privāta sarakste

Ziņu sūtīšana ir viena Teams pamatfunkcijām, kurā iespējams izveidot audio zvanu, video zvanu, dalīties ar savu ekrānu, pierakstīt sapulces piezīmes un dokumentēt sarakstes vēsturi. Neraugoties uz lielo papildus funkciju skaitu, tā aizvien ir ierasta sarakste, kurā ziņas tiek izvietotas hronoloģiskā secībā, kā sarakstes dalībnieks tās ir rakstījis. Turpretī kanāla sarakste sastāv no tematiem, uz kuriem var atbildēt individuāli un Teams sagrupē šīs sarakstes pēc attiecīgā temata.

Formatēšana

Grupas sarakstē ir vairāki veidi, kā uzsvērt savu ziņu ar formatēšanas palīdzību. Lai izmantotu formatēšanu, spied pogu “A” ziņas rakstīšanas logā, un atvērsies formatēšanas josla. Formatēšanas pogu joslai ir pilntiesīgas teksta rediģēšanas funkcijas un pat iespējams izmantot virsrakstu formātus.

Paziņojumi

Pogu joslā ir atrodama arī izsaukuma zīme, ar kuras palīdzību iespējams iezīmēt ziņu divos veidos. Pirmais veids ir atzīmēt ziņu kā svarīgu. Otrs veids ir atzīmēt ziņu kā steidzamu, kas nozīmē, ka sarakstes dalībnieki tuvāko 20 minūšu laikā saņems atkārtotus paziņojumus. Ja kādi sarakstes temati ir īpaši steidzami, ieteicams zvanīt konkrētajai personai, jo neraugoties uz atkārtotajiem paziņojumiem, cilvēks var vienkārši palaist garām šo ziņu.

Svarīgām sarakstēm, kurās bieži nepieciešams kaut ko pievienot, ieteicams to “piespraust” pie izcelto ziņu saraksta.

Papildus iespējas

Papildus ir iespējams sarakstei pievienot visus svarīgos failus. Piemēram, visi dokumenti, kas sarakstē tiks ievietoti, tiks grupēti failu sadaļā, kur tos kopīgi varēs rediģēt. Nospiežot “+” zīmi, lietotājs var atzīmēt sev svarīgus materiālus, kā piemēram projekta plānu, sapulces piezīmes, PowerBI pārskatus, u.t.t.

Kanāla sarakste

Kanāla sarakste ir paredzēta lielai dalībnieku grupai, kam nepieciešams kopīgi organizēt darbu un apspriest dažādus tematus. Komandas parasti izveido atsevišķu Team priekš komandas darbiem, kurus tālāk var sadalīt tematiskos kanālos. Tajā pat laikā, katrs kanāls arī var sastāvēt no dažādiem tematiem, ko laika gaitā nepieciešams atjaunot.

Šī iemesla dēļ kanāla sarakste nav lineāra. Tiklīdz nepieciešams jauns temats, lietotājam jāizveido jauns temats kanāla sarakstes ekrāna apakšējā logā. Savukārt, ja lietotājs vēlas atbildēt uz jau esošu tematu, tam jāizvēlas atbildēšanas poga zem attiecīgā temata.

Temati, kas ir atbildēti, tiek tūlītēji pārvietoti uz sarakstes apakšdaļu, lai pārējie kanāla sarakstes dalībnieki to uzreiz var ieraudzīt. Turpretī neaktīvi temati pamazām tiek aizvirzīti prom no ekrāna redzamās daļas.

Komentējot kanāla tematus, ievēro, lai neuzspiestu “atbildēt” jauna temata izveides logā. Tādā gadījumā, tiklīdz kolēģi atbildēs uz tematu, Tavs komentārs tiks aizvirzīts prom no ekrāna, jo tiks uzskatīts par “neaktīvu tematu”.

Kā visu šo atcerēties?

Teams sarakstēs lietotājs mēdz aizdomāties, vai par tematu tika spriests kanāla sarakstē vai individuālajā sarakstē. Šādā gadījumā ļoti palīdzēs meklētāja funkcija katra Teams loga galvenē, lai meklētu atslēgas vārdus visās sarakstēs un pat dokumentos, kas tikuši izmantoti konkrētajā sarakstē.

Izlasi arī par to, kā uzsākt Teams Meeting

Pieraksties jaunumiem!

Pieraksties jaunumiem