Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Konference | Personālvadības digitalizācija: Veiksmīgu uzņēmumu pieredzes stāsti

Kas? Primend
Kad? 13.09.2023 09:30:00
Kur? VEF MANSARDS | Ieriķu iela 5A, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, LV-1084


Aicinām savus uzticamos klientus, sadarbības partnerus un draugus apmeklēt VEF Kvartālu, lai diskutētu par tēmām, kas aktuālas mūsdienīgi domājošiem uzņēmumiem. Ko Tu iegūsi, apmeklējot mūsu rīkoto konferenci?

  • Iepazīsies ar jaunākajiem pētījumiem par efektīvām vadības stratēģijām, kā arī instrumentiem, kas nodrošina augstāku produktivitāti un darbinieku apmierinātību;
  • Uzzināsi, kā piesaistīt izcilākos talantus, ņemot vērā praktiskus padomus par darba devēju zīmolvedību un personāla atlases izmaksu optimizāciju;
  • Atklāsi, kā digitalizācijas procesi var palīdzēt radīt ērtāku darba vidi un spēcīgāku, mobilāku komandu;
  • Un saņemsi vēl krietnu devu vērtīgas informācijas un iedvesmu.

Tiekamies konferencē!

Programma: 

  • 09:30 – 10:00 Pulcēšanās un brokastis
  • 10:00 – 10:15 Konferences atklāšanas runa – Mārtiņ š Jurjāns, Primend Latvija  vadītājs     
  • 10:15 – 10:45 "Kā efektīvi piesaistīt labākos talantusTatjana Baranovska, White Label stratēģijas direktore un partnere
  • 10:45 – 11:15 "Līderība kā lieliskas darbinieku pieredzes pamats" Laura Simane-Vigante, Tripod Link Vecākā konsultante
  • 11:15 – 11:45 "Digital HR: how to offer the best employee experience while saving time and money?" Lilian Nõlvak, Primend Darbinieku pieredzes vadītāja Baltijā (angļu valodā)
  • 11:45 – 12:30 PUSDIENAS
  • 12:30 – 13:00 Paneļdiskusija "Kā digitalizācija ietekmē darbiniekus?" Matiss Haritonovs, Epictus Digital Valdes priekšsēdētājs; Gita Feldmane-Sausiņa, Mapri Būve Vadītāja asistente; Dace Rostoka, Primend Latvija Pārdošanas un klientu servisa vadītāja
  • 13:00 – 13:30 "Kā personālvadība var ietekmēt IT drošību uzņēmumā?" Mārtiņš Jurjāns, Primend Latvija vadītājs & Priit Timpson, Primend Estonia mākoņpakalpojumu arhitekts (angļu valodā)
  • 13:30 – 14:00  "Atvaļinājuma pieteikšanas procesa digitalizācija" Gita Feldmane-Sausiņa, Mapri Būve Vadītāja asistente
  • 14:00 – 14:30 KAFIJAS PAUZE
  • 14:30  – 15:00 "Vienkārši par sarežģīto: digitālie risinājumi pārdošanai" Egīls Egle, Coca-Cola HBC Polija un Baltija, Digitālo patērētāju un klientu platformas vadītājs
  • 15:00 – 15:30 "Your AI assistant - CopilotTõnis Tikerpäe, Primend Estonia Mākoņpakalpojumu attīstības vadītājs (angļu valodā)
  • 15:30  – 16:00 NOSLĒGUMS

Vairāk par runātājiem un tēmām:

Tatjana Baranovska, White Label stratēģijas direktore un partnere

Tatjana Baranovska, White Label stratēģijas direktore un partnere, ar vairāk nekā 9 gadu pieredzi tirgus izpētē, kā arī 8 gadu pieredzi zīmolu stratēģijā, mārketingā, specializējoties darba devēja tēla un personāla atlases kampaņu jomā dažādās nozarēs.

Viņas prezentācijas tēma būs par:
Prezentācija fokusēsies uz izplatītākajām kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj sasitībā ar darba devēja tēlu un personāla atlasi, sniedzot lielisku ieskatu, kā no tām izvairīties. Dalībiekiem būs iespēja saņemt praktiskus padomus un ieteikumus efektīvai darba devēja tēla veidošanai, lai piesaitītu labākos talantus un racionalizētu izmaksas. Prezentācijā tiks demostrēti labākie prakses piemēri atlasīti īpaši izraudzītai auditorijai.

Laura Simane-Vigante, Tripod Link vecākā konsultante

Būdama doktora grāda pretendente un pētniece, Laura ir attīstījusi dziļu interesi par psiholoģiskās izpētes un metodoloģijas jomu. Viņa ir organizāciju psiholoģe ar 5 gadu pieredzi psiholoģiskajā konsultēšanā un 12 gadu psiholoģisko pētījumu veikšanā. Uzņēmumā Tripod Link Laura ir vecākā konsultante, kas nodrošina kandidātu novērtēšanu kā pakalpojumu, vada personāla profesionāļu testa licencēšanas apmācības, kā arī aktīvi darbojas organizācijas attīstībā.

Viņas prezentācijas tēma būs par:
Veiksmīga līderība ir izcilas darbinieku pieredzes stūrakmens, ļoti tieši ietekmējot to, kā darbinieki uztver savu darbu, uzņēmumu un kolēģus. Tādēļ veiksmīgi vadītāji rada un veicina tādu vidi, kurā darbinieki tiek iesaistīti, atbalstīti un iedrošināti. Šāda pieeja paaugstina produktivitāti, uzlabo apmierinātību ar darbu un sekmē uzņēmuma izaugsmi. Prezentācijas uzmanības centrā būs jaunākie pētījumi par vadības stiliem un instrumenti, kas palīdz novērtēt un optimizēt vadītāju izmantotās metodes.

Lilian Nõlvak, Primend Darbinieku pieredzes vadītāja Baltijā

Mana iepriekšējā profesionālā pieredze lielākoties aptvēra komunikācijas un mārketinga jomas, strādājot ar lieliem, prestižiem zīmoliem. Darbojoties šajās lomās, mani vienmēr uzrunājušas tēmas par cilvēkresursiem, pārmaiņu vadību un darbinieku pieredzi. Kā sadarbības partneris komunikācijas jomā, esmu vienlaicīgi palīdzējusi gan uzņēmumam Telia ar apvienošanās un rebrandinga procesiem, gan 1000 Baltika Group darbiniekiem pie kopīgu vērtību radīšanas. Tomēr pirms diviem gadiem es nolēmu mainīt savu darbības virzienu. Šobrīd mana aizraušanās ir darbinieku pieredzes digitālā izaugsme, gudri personālvadības procesi un iekļaujošas uzņēmuma kultūras veicināšana. Esmu pateicīga par atbalstu saviem Primend kolēģiem, kas ir augsti izglītoti tehnoloģijās. Esam apņēmības pilni kopīgiem spēkiem kļūt par vienu no modernākajiem, trendīgākajiem IT uzņēmumiem, kurā darbs ir vienlaikus gan izaicinoši dinamisks, gan aizraujoši jautrs.

Viņas prezentācijas tēma būs par:
Pastāv diezgan plaši izplatīts uzskats, ka, lai nodrošinātu izcilu darbinieku pieredzi, uzņēmumam jāieplāno grandiozus projektus un ekstravagantus izdevumus. Bet realitātē to var panākt krietni piezemētāk. Lai darbinieki justos aprūpēti, novērtēti un motivēti, ne vienmēr ir nepieciešami tādi pompozi žesti kā saldējuma stends vai bumbu baseins birojā. Savā prezentācijā Lilian Nõlvak atklās, kā uzlabot darbinieku pieredzi, izmantojot vienkāršus digitālos rīkus, kas palīdz atvieglot arī personālvadības procesus.

Matiss Haritonovs, Epictus Digital Valdes priekšsēdētājsMatiss Haritonovs, Epictus Digital Valdes priekšsēdētājs

Vairāk kā desmit gadi dažādās organizācijās veiskmīgi vadot procesu un sistēmu uzlabojumu un ieviešanas projektus. Šogad dibināju EPICTUS DIGITAL, lai palīdzētu veikt pārmaiņas organizācijās - savienojot cilvēkus, procesus un tehnoloģijas.

Egīls Egle, Coca-Cola HBC Polija un Baltija, Digitālo patērētāju un klientu platformas vadītājs

Izmantot pārmaiņas kā iespēju, lai radītu ietekmi ilgtermiņā — tā ir mana būtība. Manas padziļinātās zināšanas pārdošanas jomā un interese par procesu pārvaldību ir virzījusi mani uz digitālo risinājumu pasauli, ļaujot kļūt par Digitālo patērētāju un klientu platformas vadītāju, nodrošinot “Coca-Cola HBC” digitālo transformāciju Polijā un Baltijā.

Viņa prezentācijas tēma būs par:
Mūsu domāšanas pamatā ir pārliecība - strādāt gudrāk, nevis grūtāk! Atbalstot uzņēmumus ar vienkāršiem un efektīviem risinājumiem, mēs rādām, ka ātra rezultātu sasniegšana ne vienmēr prasa lielas investīcijas; dažreiz tas ir saistīts vien ar efektīvu pārmaiņu pārvaldību.

Vai esat gatavs pacelt savu biznesu jaunos augstumos? Pievienojieties mums konferencē un atklājiet panākumu noslēpumus!

Gita Feldmane-Sausiņa, Mapri Būve Vadītāja asistente

Es uzņēmumā darbojos piekto gadu. Uzņēmumā nokļuvu pavisam netīšām, sāku ar nelielu izpalīdzēšanu dokumentu pārbaudē un nu jau tā pagājuši pieci gadi. Esmu bijusi dažādās amata pozīcijās sākot no administratores, grāmatvedes, iepirkuma speciālistes un tagad viena no jomām, kurā darbojos, ir personāla vadība.

Viņas prezentācijas tēma būs par:
Mūsu uzņēmuma galvenais resurss ir spēcīga darbinieku komanda. Tādēļ ir svarīgi radīt vidi, kura darbiniekam ir pateicīga, ērta. Ņemot vērā uzņēmuma specifiku un to, ka darbinieku lielākā daļa ir mobili, tas ir sevišķi svarīgi. Viens no galvenajiem veidiem kā to panākt ir procesu un personāla vadības digitalizācija.

Viens no rīkiem, ko esam ieviesuši Mapri Būvē ir digitalizēta atvaļinājumu/prombūtnes pieteikšana. Aplikācija samazina administratīvo darbu un atvieglo ikdienas darbu visām iesaistītajām pusēm. Vairs nekādu papīra iesniegumu, nogurdinoša parakstu “medīšana” un saskaņošana. Ātri, ērti, viegli!

Mārtiņš Jurjāns, Primend Latvia vadītājs

Strādājot IT nozarē jau vairāk nekā 10 gadus, esmu palīdzējis simtiem uzņēmumu attīstīties ar tehnoloģiju palīdzību.

Lielāko gandarījumu man sniedz palīdzēt cilvēkiem. Gan kolēģiem, kuru attīstība ir galvenā Primend panākumu atslēga, gan arī klientiem, kuri vienmēr vēlas sasniegt vairāk.

Prīts Timsons, Primend mākoņpakalpojumu arhitekts

Prīts aktīvi darbojas IT jomā jau vairāk nekā 20 gadus. Beidzamos 12 gadus viņš strādā ar Microsoft mākoņpakalpojumiem, no kuriem jau piekto gadu viņa galvenais darbības fokuss ir drošība.

Viņu prezentācijas tēma būs par:
IT drošība uzņēmumā nav tikai tehnisko darbinieku atbildība. Mums katram ir jādod savs ieguldījums, lai aizsargātu uzņēmuma un personas datus. Šoreiz runāsim par pamata drošības principiem un to kā personālvadība var to ietekmēt.

Tõnis Tikerpäe Tõnis Tikerpäe, Primend Estonia Mākoņpakalpojumu attīstības vadītājs 

IT jomā darbojos jau 20 gadus. Kad 2011. gada jūnijā gaisā tika palaists Office 365, es pievērsos Microsoft mākoņpakalpojumiem. Pēdējos gados mani galvenie darbības virzieni bijuši attālinātā darba optimizēšana un darba vietu modernizācija. Esmu palīdzējis virknei uzņēmumu uzlabot efektivitāti, gudri izmantojot mākoņpakalpojumus.

Learn about our Privacy Policy for conference attandees and presenters.