Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

“Primend” pievienojās programmai Microsoft Advanced Support for Partners

Autors: Mārtiņš Jurjāns Datums: 31.03.2021

2021. gada sākumā “Primend” pievienojās programmai Microsoft Advanced Support for Partners (ASfP)

Ar lepnumu paziņojam, ka tagad varam piedāvāt pakalpojumu, ar kuru klienti būs apmierinātāki vairāk nekā agrāk. Mums kā Microsoft partnerim ir iespēja piedāvāt lietotāju atbalstu, kas ietver unikālas iespējas klientu tehnisko problēmu ātrai atrisināšanai. 

Tas mūsu partneriem sniedz daudz labuma - pateicoties ātrai ar Microsoft Azure un Office 365 saistīto problēmu atrisināšanai, darbs norit raitāk, jo “Primend” tagad piedalās programmā Microsoft Advanced Support for Partners.

Azure_advantages

Kas ir Microsoft Advanced Support for Partners un kādas priekšrocības tas sniedz mūsu klientiem?

Sniedzot attālināto konsultāciju mākoņpakalpojumu jomā, Microsoft Cloud speciālists nodrošina padziļinātu tehnisko atbalstu, dodot norādes dažādu mākoņpakalpojumu scenāriju un projektu gadījumā.

Konsultācijām mākoņpakalpojumu jomā ir šādas priekšrocības:

 Attālinātās konsultācijas viens pret vienu ar partnera tehnisko konsultantu, izmantojot atkārtoti lietojamu IP adresi mākoņpakalpojumu un kontrolētu mākoņrisinājumu izveidei klientiem.
 Arhitektūras, ieviešanas un migrēšanas plānu pārskatīšana jebkura risinājuma plāna optimizācijai.
 Labākās prakses, salīdzinošās arhitektūras un papildu norādījumu sniegšana, kas palīdzēs iedomāties jaunus risinājumus, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar mākoņpakalpojumu dzīves ciklu.
 Ekspertu zināšanu nodošana, lai uzlabotu mākoņtehnoloģiju izmantošanas prasmes ar mērķi uzlabot apmierinātību, kā arī samazināt eskalāciju un izmaksas.
 Ieteikumi un secinājumu kopsavilkums (pēc izvēles), lai nodrošinātu projektu īstenošanas un ieviešanas termiņu ievērošanu.

Elastīguma, snieguma rādītāju un pielāgošanās spēju palielināšana, izmantojot Azure infrastruktūras iespējas.

Mūsu klienti ne tikai apmierina tādas primārās vajadzības kā, piemēram, iespēju strādāt attālināti šajā krīzes situācijā, bet daudzi arī paātrina mākoņpakalpojumu izmantošanas ieviešanu ar mērķi palielināt konkurences priekšrocības un digitālās pielāgošanās spējas. Lai ilgtermiņā gūtu panākumus, ir svarīgi nodrošināt elastīgu, mērogojamu, jaudīgu un stabilu infrastruktūru. Microsoft nepārtraukti pilnveido Azure iespējas, lai palīdzētu klientiem sasniegt savus mērķus.

Tādējādi tas sniedz lielas priekšrocības “Primend” Azure lietotāju atbalstam papildus tam, ko saviem klientiem esam piedāvājuši līdz šim.

Pieraksties jaunumiem!