Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Aloja Starkelsen

Jānis Garančs | Izpilddirektors

Aloja Starkelsen pirmsākumi meklējami gandrīz gadsimtu senā vēsturē. 1937. gadā Ungurpilī tika izveidota kartupeļu pārstrādes rūpnīca, uz kā bāzes 1991. gadā tika nodibināts pārtikas kopuzņēmums ar Zviedrijas zemnieku kooperatīvu LYCKEBY. Šobrīd Aloja Starkelsen ir lielākais kartupeļu cietes ražotājs Baltijas valstīs un viens no vadošajiem bioloģiskās kartupeļu cietes ražotājiem pasaulē. Iespējams, ka līdzās šīm precēm veikalu plauktos esi pamanījis arī Alojas ķīseļus, vaniļas cukuru un cepamo pulveri. 

2021. gada jūnijā, kad Latvijas medijos parādījās ziņas par īpašnieku maiņu uzņēmumā Aloja Starkelsen, aicinājām to kļūt par sadarbības partneri IT jomā, lai palīdzētu atvieglot komplicēto pārejas procesu. Kad uzņēmumu iegādājās IRLMD Food Solutions (Latvijā bāzēts uzņēmums ar ilggadēju un plašu starptautisku pieredzi), nācās pilnībā nomainīt visu IT infrastruktūru.  

Abus uzņēmumus sagaidīja liels darbs un nopietns izaicinājums – paveikt ievērojamas izmaiņas ļoti īsā termiņā. Sarunas par sadarbību aizsākās vasarā, un līdz 2021. gada beigām pārejas procesam jau bija jābūt noslēgtam.  

Mūsu veicamo uzdevumu sarakstā bija Microsoft 365 vides atdalīšana, tīkla infrastruktūras sakārtošana un atjaunošana, pilnīga datortehnikas nomaiņa, tīkla iekārtu dokumentācijas izveide un IT drošības politiku ieviešana. Mums arī nācās rast gudrus risinājumus pandēmijas radītajiem šķēršļiem, kā piemēram, ražotāju piegādes termiņu kavējumiem par vairākiem mēnešiem. Skaidrs, ka esošajā situācijā šāda laika nobīde nebija pieļaujama, tādēļ mūsu speciālisti meklēja alternatīvus variantus. 

Lai vienkāršotu infrastruktūru un optimizētu izmaksas, tika pieņemts lēmums atteikties no iepriekš izmantotā lokālā servera, visus datus un sistēmas pārvietojot uz mākoni. Tā kā Aloja Starkelsen bizness un ražošana bāzējas Alojā (Ziemeļvidzemē, 120 kilometru attālumā no Rīgas), tas ievērojami atvieglo arī ikdienas atbalstu, nodrošinot iespēju visu risināt attālināti. Mēs parūpējāmies arī par visiem IT jautājumiem Aloja Starkelsen jaunatvērtajā birojā Rīgā, aprīkojot to ar jaunām iekārtām un tīkla infrastruktūru. 

Jāpiezīmē, ka datortehniku uzņēmumam Aloja Starkelsen mēs nodrošinām pakalpojuma veidā, respektīvi, piedāvājot iespēju iekārtas nomāt. Vērtīga priekšrocība šādam risinājumam ir pakāpeniska nomaksa. Jaunas datortehnikas iegāde vairāku desmitu tūkstošu eiro apmērā ir gana liels ieguldījums, kas uzņēmumam lielāku atdevi sniedz, novirzot to efektīvākiem mērķiem, piemēram, biznesa attīstībā, ražošanā un cilvēkresursos. Turklāt, visas iekārtas ir apdrošinātas. Ja nu kāds dators tiek bojāts, darbinieks var operatīvi turpināt darbu no jebkuras citas iekārtas, kamēr tiek saremontēta bojātā vai piegādāta jauna. 

Pozitīvas izmaiņas skārušas arī ikdienas IT procesu apkalpošanu. Iepriekš Aloja Starkelsen atbalsta centrs atradās Zviedrijā, nereti liekot rēķināties ar kavēšanos problēmjautājumu risināšanā. Turklāt, saziņa notika angļu valodā. Šobrīd IT atbalsts no mūsu Primend komandas puses tiek nodrošināts ātri, efektīvi un latviešu valodā. 

Abi uzņēmumi kopīgiem spēkiem ir spējuši sasniegt lieliskus rezultātus, un sadarbību plānojam turpināt, strādājot pie jauniem attīstības virzieniem. Daži no šobrīd aktuālajiem ir finanšu un ražošanas datu analītikas risinājumu izstrāde, iepriekš definētas darba plūsmas ieviešana un citi. 

Gan Aloja Starkelsen, gan mūsu uzņēmuma vērtību skalā ļoti būtiska loma ir kvalitātei. Nodrošinot profesionālu, operatīvu un efektīvu IT atbalstu un atvieglojot ikdienas biznesa procesus, mēs uzņēmumam Aloja Starkelsen sniedzam iespēju veltīt laiku un uzmanību kvalitātes uzturēšanai un celšanai.