Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko pieredzi

Mēs izmantojam sīkfailus, lai piedāvātu Tev vislabāko pieredzi. Ar to palīdzību mēs spējam piedāvāt tieši to informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kuru Tu vēlies redzēt. Ja Tu dod savu piekrišanu sīkfailu izmantošanai, nospied pogu “Apstiprinu sīkfailus”. Ja vēlies koriģēt sīkfailu iestatījumus, klikšķini uz pogas “Mainīt sīkfailus”. Tavi apstiprinātie sīkfaili tiks saglabāti 90 dienas. Uzziniet vairāk par sīkfailiem

Lūdzu, atlasi un apstiprini savus personīgos sīkfailu iestatījumus:

Obligātie sīkfaili ir nepieciešami tīmekļa vietnes sekmīgai funkcionalitātei. Tos nav iespējams izslēgt, jo bez tiem tīmekļa vietne nedarbosies korekti.

Marketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai piegādātu lietotājiem personīgi pielāgotus ziņojumus un reklāmas. Tas ļauj lietotājiem piedalīties dažādās kampaņās. Atsakoties saņemt personalizētas reklāmas, joprojām ir iespējams apmeklēt tīmekļa vietni, bet jāņem vērā, ka tajā redzamās reklāmas var nebūt atbilstošanas Tavām interesēm.

Analītiskie sīkfaili tiek izmantoti, lai apkopotu datus par tīmekļa vietnes izmantošanu, kā piemēram, apmeklētāju skaitu, pārlūkošanas paradumiem un citu informāciju, kas nepieciešama tīmekļa vietnes veiktspējas uzlabošanai. Ar statistiskajiem sīkfailiem, kas apkopo anonīmus datus, tiek gūts ieskats par to, kā apmeklētāji piekļūst tīmekļa vietnei un kā to izmanto.

Vebinārs | Izmanto Teams kā telefonzvanu pārvaldnieku

Kas? Mārtiņš Jurjāns, Jānis Strumpmanis
Kad? 02.02.2022 10:00:00
Kur? Primend

Vai zināji, ka Microsoft Teams var kļūt par tava uzņēmuma viedo telefona centrāli? Pārnes sava uzņēmuma statisko vai mobilo telefona numuru uz Teams, iestati uzņēmuma darba laiku un pievieno interaktīvo balss atbildi, lai novirzītu zvanus ātrāk pie pareizā kolēģa. Tas viss no jau ierastās Microsoft Teams lietotnes datorā vai mobilajā telefonā. Ja vēlies uzzināt sīkāk par Microsoft 365 Business Voice, pievienojies mūsu organizētajā vebinārā, kura laikā izstāstīsim kā Teams var pacelt jūsu biznesa komunikāciju jaunā līmenī. 
 
Vebinārā runāsim par:

  • Microsoft 365 Business voice konceptu;
  • Kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums;
  • Galvenā funkcionalitāte un ieguvumi;
  • Atskaites;
  • Risinājuma izmaksas un iespējas ietaupīt.


Jānis Strumpmanis – CSC Telecom SIA komercdirektors

Mārtiņš Jurjāns – Primend SIA vadītājs
 

J: Sveiki! Ja man ir aizņemts laiks kalendārā un es saņemu ienākošu zvanu, kurš attiecīgi tiek pāradresēts, vai es redzēšu pēc tam, ka man kāds zvanījis, un kam tika pāradresēts? 

A: Diemžēl, nē. Zvans tiek pāradresēts un tikai šis adresāts saņem informāciju par ziņu. 

J: Kādas gala iekārtas būs jāizmanto šī risinājuma gadījumā? (Īpašas radioklausules, mobilie telefoni vai kas cits) 

A: Ir arī īpašas iekārtas, bet var arī izmantot jebkuru datoru/mobilo telefonu. 

J: Vai varu pieslēgt savu esošo, piemēram, LMT, numuru uz Teams Voice platformu? Vai tomēr jāņem jauns? 

A: Var izmantot esošos fiksētos un mobilos telefona numurus. 

J: Privātpersonai kādas iespēja pieslēgt sev Teams numuru? 

A: Tāda pati kā uzņēmumam. 

J: Vai var lietot šo numuru paralēli gan mob.tel, gan MS Teams? 

A: Ir iespējams veikt pāradresāciju, taču vienlaicīgi zvanus saņemts nevar.