Izmantojiet ierastās Word, Excel un PowerPoint programmas

Office 365 rīku klāstā ietilpst produktivitātes mākoņpakalpojumi informācijas pārvaldībai, kā arī plaši zināmās datora lietojumprogrammas Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher un citas. Informācijas pārvaldības mākoņpakalpojumos ietverti:

 

  • Exchange – e-pastam, kalendāram un kontaktiem; 
  • SharePoint – dokumentu bibliotēkām un datu pārvaldei;
  • OneDrive – personīgo dokumentu pārvaldei un sinhronizēšanai;
  • Teams – tiešsaistes sarakstēm, video un konferenču zvaniem;
  • Power BI – biznesa ziņojumu izveidei.

Office 365 pakalpojumi ir izteikti pielāgojami – jebkurš uzņēmums var izvēlēties sev piemērotu funkciju komplektu, no kā ietekmējamas arī izmaksas. Office 365 Business un Office 365 Enterprise iekļautās lietojumprogrammas nodrošina funkcionalitāti jebkura izmēra uzņēmumam un sniedz pieeju visjaunākajām Office produktivitātes komplekta un mākoņpakalpojumu versijām.

Salīdzini Office 365 cenas un iekļautās funkcijas

Produktivitāte jebkurā vietā un ierīcē

Office 365 pakalpojumi lieliski darbojas jebkurā ierīcē, neatkarīgi no tā, vai atrodaties birojā vai ārpus tā. Exchange Online ir visplašāk zināmais uzņēmumu e-pasta pakalpojums un to atbalsta gandrīz visas viedierīces. Kā arī, populāro programmu Word, Excel un PowerPoint tīmekļa versijas sniedz iespēju rediģēt dokumentus no jebkura ekrāna ar tīmekļa pieslēgumu.
Microsoft 365 komplektācijā papildus Office 365 rīkiem iekļauti arī ierīču pārvaldes un datu aizsardzības produkti. GDPR atbilstības atbildīgās personas var pievienot datu saglabāšanas un klasifikācijas noteikumus tiem dokumentiem, kas atrodas e-pastā, OneDrive, SharePoint vai failu serveros.
Office 365 palīdz būt produktīvam pat tad, kad neatrodaties biroja telpās.
Office 365 ietver jau zināmas datora lietojumprogrammas kā Word, Excel, Outlook un PowerPoint, kā arī tādus nozīmīgus pakalpojumus kā Exchange Online priekš e-pastu sūtīšanas un SharePoint priekš dokumentu pārvaldes. Visas šīs programmas pieejamas arī Android, iOS un Windows mobilajās ierīcēs.

Integrēta atbilstības un drošības pārvalde

Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR), kas stājusies spēkā 2018. gada 25. maijā, noteikusi striktas vadlīnijas datu subjekta aizsardzībai. Datu pārziņiem jānosaka personas sensitīvo datu apstrādes noteikumus un jāspēj iesniegt to atbilstības apliecinājumu. 
Atbilstības rīki, kas integrēti Office 365 un Microsoft 365 Enterprise produktos, nodrošina risinājumus priekš PII (personu identificējoša informācija) datu atklāšanas, saglabāšanas politikas, datu zuduma novēršanas, kā arī ziņošanas un lietu pārvaldes.
Datu pārzinis var izmantot vienotu pārvaldes rīku priekš SharePoint dokumentu bibliotēkām, OneDrive dokumentu mapēm, e-pasta un uzņēmuma sarakstēm. Primend piedāvā Office 365 atbalstu datu aizsardzības speciālistiem, kuriem nepieciešams nodrošināt uzņēmuma kontrolēto datu aizsardzību.

Primend – Office 365 atbalsta un uzturēšanas sabiedrotais

Mākoņpakalpojumu instalēšana ir tikpat vienkārša kā mobilās lietotnes lejupielāde. Tomēr, process kļūst sarežģītāks, kad jāsāk pārvaldīt autorizētas pieejas uzņēmuma datubāzei un dokumentiem.  Vai arī, kad Jūs vēlaties aizsargāt darbinieku ierīces, ar ko tiek veikta piekļuve uzņēmuma datubāzei. 
Papildus Office 365 atbalstam un uzturēšanai, Primend nodrošina:

  • Lietotāju un datu piekļuves politikas pārvaldi;
  • Dokumentu automatizāciju ar SharePoint darbplūsmas un dokumentu veidnēm;
  • SharePoint komunikācijas platformas;
  • Power BI ziņošanu un ETL darbplūsmas priekš datu glabātuves;
  • Microsoft Teams lietošanas ieteikumus un tiešo lietotāju apmācības;
  • Incidentu pārvaldi un aizsardzību / privātuma politikas konsultācijas;
  • Lokālā aprīkojuma IT uzturēšanu.