Līdz ar mākoņpakalpojumu komplektu izveidi, Microsoft pasaules tirgu iepriecinājusi arī ar aizraujošu iespēju sakombinēt dažādas lietotnes. Rīks, kuram noteikti vērts pievērst uzmanību, ir Power Platform, kas sastāv no trim lietotnēm.
VAIRĀK INFO ŠEIT
PowerPoint slaidi, kaut arī regulāri kritizēti, tomēr joprojām ir vispopulārākais un visiecienītākais veids, kā vizualizēt atskaites un ziņojumus. Likumsakarīgi, ka bieži vien mums tiek uzdots jautājums, kāds tad ir visefektīvākais un vispiemērotākais veids, kā Power BI vizuālos materiālus atspoguļot programmā PowerPoint. Līdz šim mans ieteikums vienmēr ir bijis uzņemt Power BI atskaites ekrānšāviņu un iekopēt to programmā PowerPoint. Microsoft iepriekš nebija PowerPoint spraudņa (plug-in), savukārt citu izstrādātajiem moduļiem bija nepieciešamas papildu licences un trešā pakalpojumu sniedzēja autorizācija. Savukārt interneta vietne programmā PowerPoint nedarbojas bez interneta savienojuma.
Uzņēmumā Primend mums patīk lietas paveikt kvalitatīvi. Mūsuprāt, svarīgs priekšnoteikums tam ir tāda domāšana un darbošanās, kas ir vērsta uz klientu. Mūsu klienti ir cilvēki, kuri vēlas ar inovatīvu IT risinājumu palīdzību veicināt savu uzņēmumu izaugsmi un panākumus. Lai mēs spētu to nodrošināt, mums pastāvīgi jāmācās un jātestē jauni rīki un pieejas. Jāsaka, ka mums tas ir izdevies gana veiksmīgi, un mūsu darbības laikā esam auguši ļoti strauji. Vienā brīdī mēs atklājām, ka katrs no mūsu komandas ir lielisks kādā pievienotās vērtības radīšanas posmā, tomēr vidējais rezultāts joprojām šķita diezgan viduvējs (vismaz mums). Tāpēc mēs nolēmām pārskatīt, ko un kādā veidā mēs darām, un izstrādāt virkni ar instrukcijām par to, kā lietas paveikt vēl labāk.
Pēdējā gada laikā kiberdrošības nozīme ir ļoti strauji pieaugusi. Vīrusi un citi kiberuzbrukumi attīstās arvien ātrāk. Izspiedējvīrusu uzbrukumi pēdējā gada laikā ir palielinājušies par 300%, un vairāk nekā 50% no tiem ir vērsti uz mazajiem uzņēmumiem. Kibernoziedzības komercializācijas rezultātā uzbrukumi kļuvuši biežāki un izsmalcinātāki, pastiprināti vēršot tos pret mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU). Mazākiem uzņēmumiem var būt sarežģīti tikt galā ar šādu kaitniecisko ietekmi un sekām, ko tā atstāj uz finansēm, biznesa darbību un klientu uzticību.
Zināšanas ir spēks, un kā uzņēmuma intelektuālais kapitāls tas ir viens no vērtīgākajiem resursiem. Atrodoties uzņēmuma IT infrastruktūrā, tam ir svarīgi būt drošībā, aizsargātam no zādzībām, sabojāšanas un iznīcināšanas. Gadiem ilgi tā ir bijusi galvenā prasība drošības jomā. Fizisko personu datu aizsardzības likums (General Data Protection Regulation jeb GDPR) šo darbību mērogu paplašinājis vēl vairāk, ņemot vērā izmaiņas fizisko personu datu aizsardzībā. Izvēlēto drošības pasākumu formāts un apjoms atkarīgs no tā, cik vērtīga uzņēmuma vadītāju skatījumā ir tā rīcībā esošā zināšanu bāze, un no tā, cik lieli ir iespējamie riski, ko zināšanu noplūde var izraisīt.
Emodži jeb emocijzīmes ir iemantojušas būtisku lomu mūsdienu rakstiskajā komunikācijā, izmantojot elektroniskās saziņas līdzekļus. Ir pat gluži iespējams uzturēt sarunu, kurā vārdu vietā izmantotas tikai emocijzīmes. Bet vai esi kādreiz aizdomājies, kāda ir emodži vēsture? Prātojis, kuras ir visbiežāk lietotās emocijzīmes? Vai varbūt šaubījies, vai pietiekami daudz tās izmanto?
Vai meklējat modernu, efektīvu un vienkāršu risinājumu jūsu uzņēmuma tālruņu centrālei? Microsoft ir lielisks piedāvājums! Jaunais pakalpojums ir Teams Phone ar specifiskiem zvanu tarifu plāniem (līdz 2022. gada 1. martam tā nosaukums būs Microsoft 365 Business Voice). Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem paredzētā Microsoft tālruņa pakalpojumu pakete ietver privātu virtuālo telefonu centrāli (PBX jeb Private Branch Exchange), vietējo tarifu plānu un audiokonferenču iespējas.
Tagad, kad zelta rudens ir klātesošs vairs tikai mūsu atmiņās un telefona bilžu galerijās, un arvien spēcīgāk piezogas sajūta, ka iestājusies polārā nakts, ir īstais brīdis pārlūkot vasarā piedzīvoto. Tad nu šodien parunāsim par veselīgu dzīvesveidu. Jau divas reizes esam rīkojuši soļu sacensības, kurās mūsu uzņēmuma darbinieki no visām trim Baltijas valstīm soļo kopā – pastaigās vai skrējienos. Uh, cik jaudīgs bija tas sacensības gars, kas dzirksteļoja visās komandās!
Primend un Digifi apvienošanās mērķis ir kļūt par vēl veiksmīgāku un jaudīgāku spēlētāju Igaunijas tirgū, panākot strauju izaugsmi ar vienotiem resursiem, līdzīgiem servisa modeļiem un pieredzējušiem IT speciālistiem. Apvienošanās nostiprinās Primend klātbūtni Dienvidigaunijas reģionā, lai esošajiem un jaunajiem klientiem piedāvātu vēl kvalitatīvāku un personalizētāku servisu. Pēc apvienošanās ar Digifi, Primend trīs Baltijas valstu birojos kopumā strādās jau 100 darbinieki.
Lielākā daļa uzņēmumu ar noteiktu regularitāti esošās iekārtas nomaina pret jaunām. Bet tas nebūt nenozīmē, ka visām lietotajām ierīcēm jānonāk “datoru kapsētā”. Vienmēr var atrast cilvēkus un iestādes, kam nav pietiekamu resursu datortehnikas iegādei, bet tās saņemšana sniegtu ievērojamu ieguldījumu attīstībā. Tādēļ ir vērtīgi, ja ir gādīgi partneri, kas pamana šādas vajadzības un rod risinājumus to piepildīšanai. Ar Bondora un Primend palīdzību 25 darba kārtībā esošus stacionāros datorus nu saņēmušas Tallinas Brīvā Valdorfa skola un Vändra ģimnāzija.
Austrumviru Centrālā slimnīca ar privātuzņēmuma dāvinātu planšetdatoru palīdzību testē jaunus insulta slimniekiem domātus digitālos risinājumus Igaunijas IT uzņēmums “Primend OÜ” dāvina Austrumviru Centrālajai slimnīcai insulta attīstības projekta īstenošanai planšetdatorus.
Igaunijā lielākā medicīniskā laboratorija SYNLAB dāvina veco ļaužu pansionātiem planšetdatorus, kas palīdz to iedzīvotājiem sazināties ar saviem tuviniekiem. Papildus ar SYNLAB palīdzību pansionāti tiks apgādāti ar ērtiem speciāliem matračiem.
“Primend” ir vienojies ar igauņu IT uzņēmumu “Iteraction” apvienot uzņēmējdarbību. Apvienošanās palīdzēs “Primend” paplašināt savu darbību Baltijas mākoņpakalpojumu tirgū ar uzlabotu komandu un zināšanām.
Primend parakstījis sadarbības līgumu ar mākoņpakalpojumu pārvaldes uzņēmumu ADM Cloudtech, lai kopīgi piedāvātu plašu IT risinājumu klāstu Lielbritānijas organizācijām.
Primend is Microsoft Country Partner of the Year Estonia fourth time in row. Thank you, Microsoft, for this honour! But what is that secret ingredient in our service offerings that has enabled that spectacular achievement?
Primend is proud to announce we have won the 2017 Microsoft Country Partner of the Year Award for Estonia. Primend was honored among a global field of top Microsoft partners for demonstrating excellence in innovation and implementation of customer solutions based on Microsoft technology.
Iepriekšējie 20 mēneši mazajiem uzņēmumiem bijuši visai sarežģīti. “Lai pielāgotos pārmaiņām, tiem nācies būt ārkārtīgi elastīgiem, turklāt nereti ar ierobežotu piekļuvi nepieciešamajiem IT rīkiem un tehnoloģijām,” secinājis Džareds Spataro, Microsoft Modern Work korporatīvais viceprezidents. Rūpējoties par šo klientu segmentu, Microsoft paziņojis par jaunu pakalpojumu Teams Essentials — pirmo autonomo Microsoft Teams produktu, kas specifiski izstrādāts mazajiem uzņēmumiem. Teams Essentials sniedz profesionālu un pieejamu sapulču risinājumu, lai veicinātu sadarbību, saziņu un produktivitāti hibrīdā darba vidē.
Tie, kas rūpīgi seko Microsoft ziņām, būs pamanījuši augustā pavēstīto jaunumu par martā gaidāmo cenu pieaugumu par aptuveni 10%. Šobrīd zināms, ka no 2022. gada 1. marta visu veidu līgumu cenas pieaugs vidēji par 10-25%.
2021. gada 5. oktobrī Microsoft nācis klajā ar jauno Windows 11 versiju. Ar ko šī operētājsistēma ir īpaša, un kā tā darbojas? Kad 2014. gadā IT aprindas tika iepazīstinātas ar Windows 10 (oficiālais publiskošanas datums bija 2015. gada 29. jūlijs), Microsoft bija izstrādājis jaunu modeli, kas darbojās pēc servisa principa. Tas paredzēja, ka vairs nav vajadzības ik pēc pāris gadiem ieviest jaunu operētājsistēmu. Tā vietā Microsoft solīja lietotājus iepriecināt ar regulāriem un biežiem Windows atjauninājumiem – ik pēc 6 mēnešiem. Tā bija mākoņu laikmetam izcili piemērota operētājsistēma – laikā, kad programmatūras attīstās lieliem soļiem, operētājsistēmām viennozīmīgi jāspēj turēt līdzi. Pieņēmums, ka Windows 10 visdrīzāk būs pēdējā Windows versija, ilgstoši bija populārs viedoklis – līdz dienasgaismu ieraudzīja Windows 11.
Visā pasaulē organizācijas ir veikušas izmaiņas savā darbībā, ieviešot virtuālos procesus un attālinātās sadarbības iespējas. Darbavietās aizvien izplatītāks ir hibrīddarbs - papildus darbiniekiem, kuri strādā birojā, ir arī darbinieki, kuri turpina strādāt mājās, kā arī ir tie, kuri apvieno abas šīs iespējas.
Tā kā līderi visā pasaulē vēlas saviem darbiniekiem nodrošināt iespēju efektīvāk veikt hibrīda darbu, tad ir skaidrs, ka katrai organizācijai ir nepieciešams jauns darbības modelis gan no darbinieku un darbavietu, gan arī procesu viedokļa. Microsoft vēlas turpināt pēdējā desmitgadē radīto vērtību tālāku attīstīšanu, nepārtraukti piedāvājot jauninājumus, kas palīdzētu klientiem būt veiksmīgiem kā šodien, tā arī nākotnē. Microsoft ir paziņojis par Microsoft 365 cenu izmaiņām – kopš Office 365 ieviešanas pirms desmit gadiem šīs ir pirmās būtiskās cenu izmaiņas. Jaunās cenas atspoguļo to lielo vērtību, kas klientiem ir tikusi piedāvāta pēdējo 10 gadu laikā.
Katru gadu jūlijā Microsoft rīko konferenci, kuras nolūks ir iedvesmot klientus un partnerus lielākiem sasniegumiem. Citu Microsoft konferenču uzmanības centrā ir jaunās tehnoloģijas un infrastruktūras arhitektūra, turpretī Microsoft Inspire ietvaros tiek aplūkoti veidi, kā izmantot attiecīgo tehnoloģiju tā, lai mēs visi gūtu labumu no tās. Īsumā, Microsoft Inspire nav tik daudz orientēta uz tehnoloģiju kā tādu, bet gan uz to, kā mēs ar tās palīdzību radām vērtību savā ikdienas dzīvē.
Amberlo ir uz mākoni balstīta, ātra un ērti lietojama advokātu biroju administrēšanas programmatūra. “Primend” atbalsta sadarbību ar ārējiem partneriem, lai piedāvātu saviem klientiem papildu vērtību. Šāda sadarbība sniedz iespēju klientiem integrēt Microsoft 365 pakalpojumus ar Amberlo platformu. Pateicoties savai vispusīgajai pieredzei ar Microsoft mākoņpakalpojumiem, mēs spējam piedāvāt esošajiem un nākamajiem Amberlo klientiem nepieciešamo atbalstu un elastīgas licencēšanas iespējas.
Ar lepnumu paziņojam, ka tagad varam piedāvāt pakalpojumu, ar kuru klienti būs apmierinātāki vairāk nekā agrāk. Mums kā Microsoft partnerim ir iespēja piedāvāt lietotāju atbalstu, kas ietver unikālas iespējas klientu tehnisko problēmu ātrai atrisināšanai.
Kibernoziedzība pēdējā laikā ir izveidojusies par vairāk vai mazāk atsevišķu nozari, kas savukārt ir izraisījis biežākus uzbrukumus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, turklāt tie kļuvuši daudz sarežģītāki. Uzņēmumam nonākot kiberuzbrukuma upura lomā, neizbēgami tiek traucēta tā ikdienas darbība un biznesa procesi, kā arī tiek pieprasīta izpirkuma maksa.
Lietotne Power Apps pēdējā gada laikā ir izraisījusi lielu interesi. Kurš tad ir tas āķis, kas tik ļoti uzrunā un aizrauj lietotājus? Kādiem mērķiem lietotne tiek izmantota? Kā tā atvieglo mūsu dzīvi? Un kā tiek nodrošināta datu aizsardzība?
Šajā vebinārā dosim ieskatu, kā optimizēt uzņēmuma darbību un sadarbības procesus, izmantojot mūsu piedāvātos digitālos produktus.
Vai zināji, ka Microsoft Teams var kļūt par tava uzņēmuma viedo telefona centrāli? Pārnes sava uzņēmuma statisko vai mobilo telefona numuru uz Teams, iestati uzņēmuma darba laiku un pievieno interaktīvo balss atbildi, lai novirzītu zvanus ātrāk pie pareizā kolēģa. Tas viss no jau ierastās Microsoft Teams lietotnes datorā vai mobilajā telefonā. Ja vēlies uzzināt sīkāk par Microsoft 365 Business Voice, pievienojies mūsu organizētajā vebinārā, kura laikā izstāstīsim kā Teams var pacelt jūsu biznesa komunikāciju jaunā līmenī.
Tie, kas seko līdzi, droši vien būs pamanījuši, ka Microsoft augustā paziņoja, ka martā ir sagaidāms cenu pieaugums par aptuveni 10%: Primend | Jaunas Microsoft 365 cenas. (šī ir saite uz mūsu bloga rakstu) Martā ir gaidāmas arī būtiskas izmaiņas tajā, kā Microsoft tālākpārdos savas licences.
Pastāvīgi mainīgajā pasaulē Tu vari kontrolēt uzņēmuma iekšējo sistēmu kārtību. Novembra beigās piedāvājam apmeklēt vebināru par mūsu TABLOO komunikācijas portāla risinājumu un lietotnēm Sharepoint platformā.
Uzņēmumiem jāķeras pie jaunām iespējām ātrāk nekā jebkad agrāk. Vienīgais veids, kā ātri ieviest jaunus biznesa procesus, ir radīt biznesa lietotnes, kas ievēro jaunas procedūras un palīdz darbiniekiem datu apkopošanā un lēmumu pieņemšanā. Digitālie biznesa procesi nodrošina ciešāku sadarbību attālināta darba laikā, un kvalitatīvas biznesa atbalsta lietotnes padara lēmumu pieņemšanas procesu intuitīvu.
Gan Aloja Starkelsen, gan mūsu uzņēmuma vērtību skalā ļoti būtiska loma ir kvalitātei. Nodrošinot profesionālu, operatīvu un efektīvu IT atbalstu un atvieglojot ikdienas biznesa procesus, mēs uzņēmumam Aloja Starkelsen sniedzam iespēju veltīt laiku un uzmanību kvalitātes uzturēšanai un celšanai.
Sākotnēji pāris reizes nedēļā darbojāmies kā Gamesys Estonia IT speciālists, palīdzot darbiniekiem dažādos IT jautājumos. Nodrošinājām arī “Smart hands” (pastāvīgi klātesošu un specializētu) pakalpojumu IT risinājumu izstrādei un ieviešanai, vadoties pēc Gamesys Group instrukcijām. Un vairākkārt dalījāmies savās zināšanās un cilvēkresursos, kad Gamesys Estonia mainīja sava biroja atrašanās vietu.
Mapri Būve - sadarbība ar Primend bija tikko kā sākusies, kad pasauli negaidīti satricināja globālā pandēmija. Sarežģītie apstākļi nedaudz apgrūtināja ierasto iepazīšanās procesu un radīja zināmus izaicinājumus pakalpojumu sniegšanas procesā. Tika identificēti galvenie problēmjautājumi, sakārtota IT tīklu infrastruktūra, ieviesti mākoņrisinājumu pakalpojumi, veikta ierīču uzskaite un apkope.
Microsoft partnera “Primend” atbalsts ir mums palīdzējis bez aizķeršanās pāriet uz Azure mākoņpakalpojumiem. Šis solis ļauj FINCI piedāvāt saviem klientiem lieliskus finanšu pakalpojumus, kas ir izveidoti uz ātrāku, elastīgāku un drošāku mākoņa infrastruktūru - pastāstīja Mihails Kuznecovs, FINCI izpilddirektors. ““Primend” komanda patiesi atviegloja mūsu dzīvi un ar viņiem ir bijis patiesi patīkami sadarboties,” viņš piebilda.
Lai uzlabotu klientu pieredzi un optimizētu līgumu izveides un saskaņošanas procesu, tika pieņemts lēmums izmantot digitālos risinājumus procesa pilnīgai automatizācijai.
Pateicoties sava servera pārcelšanai uz Primend Cloud, man pašam ir daudz vairāk brīva laika. Es tagad varu vairāk nodoties savam darbam un savu klientu vēlmju apmierināšanai. Ja kaut kas ir nepieciešams, tad par savu vēlmi uzrakstu un, parasti, tā tiek diezgan ātri izpildīta. “Primend” komanda ir ļoti izpalīdzīga un uzticama. Liels paldies no manas puses!”
Primend palīdzēja ERGO Office 365 ieviešanas procesā, nodrošināja datu migrāciju no IBM Lotus Domino un Exchange server kā arī palīdzēja ieviest adekvātus drošības risinājumus.
Ja privātajā dzīvē izmantojam ērtus un ātrus informācijas apmaiņas rīkus, tad tikai loģiski ir izmantot tos arī darba vidē. Kopā ar Primend izvēlējāmies Microsoft 365 sniegtās iespējas, kas ietver e-pasta, kalendāra, datu glabāšanas un apmaiņa servisus SharePoint un OneDrive, ērtākai komunikācijai – Teams, un Power BI attīstības plānošanai.
Jau no pašiem pirmsākumiem uzņēmumā Primend ir ticis uzstādīts mērķis uzlabot dzīves kvalitāti – gan darbiniekiem, gan klientiem, gan apkārtējai sabiedrībai, kuru pārstāvam. Tāpēc tika izveidota iniciatīva “Primend PAR”.
IT un lietotāju atbalsts, kā arī uzturēšanas pakalpojumi ir ārkārtīgi būtiski uzņēmuma ikdienas darbību veiksmīgā norisē. Primend tehnisko speciālistu zināšanas ļauj nodrošināt ātru un augstas kvalitātes IT atbalstu visa veida IT pakalpojumiem un to lietošanai uzņēmumā. Mūsu mērķis ir operatīvs, augstas kvalitātes serviss un klienta apmierinātība.
Mūsu mērķis ir operatīvs, augstas kvalitātes serviss un klienta apmierinātība.
Pakalpojuma mērķis ir piedāvāt ātru un kvalitatīvu pakalpojumu gan Windows, gan Linux serveriem.
Izmantojot Microsoft 365 palīdzības dienestu, mēs galvenokārt piedāvājam atbalstu vienkāršākos jautājumos un darbībām ar Office 365 un Microsoft 365.
Mākoņpakalpojumu atbalsta pakalpojums ir paredzēts lielākiem uzņēmumiem ar IT vadītāju un/vai savu IT komandu.
Šis pakalpojums radīts vidēja izmēra uzņēmumiem (līdz 250 lietotājiem), kam nav pašiem savs IT speciālists.
Viens no būtiskākajiem uzdevumiem šādā gadījumā ir pārcelt uzņēmuma IT sistēmas uz vienotu platformu un tās apvienot.
Esam savstarpēji integrējuši visas Baltijas valstu komandas un piedāvājam klientu atbalstu, kas balstīts uz tām pašām vērtībām, klientu administrēšanas procesiem un standartiem.
Ikmēneša pārvaldības pakalpojumā iekļauts: Programmatūras un aparatūras defektu identificēšana; Servera programmatūras ikmēneša atjaunināšana. Pirms pārvaldības pakalpojuma uzsākšanas nepieciešama pilnīga servera atjaunināšana, saskaņā ar atsevišķu projektu; Atbalsts gadījumos, ja trīs mēnešu laikā Linux serverī nav atjaunināta programmatūra vai kāda sistēmas daļa, vai arī situācijā, ja Linux izplatīšana nav ražotāja atbalsta kompetencē; Uzņēmējdarbībai kritiskās programmatūras atjaunināšana virs atjauninājumu līmeņa reizi ceturksnī (atjauninājumu līmenis ir pēdējais cipars triju ciparu kombinācijā, resp., x.y.z. kombinācijā tas būtu “z”)
Primend var lepoties ar lielu pieredzi, kas ļauj pareizi un ilgtspējīgi izveidot IT sistēmas un biznesa procesus. Tie ietver kopdarbu, tīklu, drošību, klientu pārvaldību, CRM un grāmatvedību. Vadoties pēc savas pieredzes, esam izveidojuši mākoņpakalpojumu risinājumu jaunajiem un mazajiem uzņēmumiem.
Drošs, ātrs un fonā nemanāmi operējošs tīkla risinājums ir uzņēmuma darba procesu raitas darbības pamatā. Jebkurā brīdī ir jābūt nodrošinātai drošai piekļuvei uzņēmējdarbībai būtiskiem datiem.
Mūsdienīga darba vide ir mobila, kas nozīmē, ka arvien vairāk darba pienākumu tiek veikti ārpus biroja. Tas pieprasa drošu un ērtu uzņēmuma datu piekļuvi pat tiem, kas neatrodas birojā.
Kāpēc izmantot Primend Cloud? Samazini izmaksas; Elastīgums; Rezerves kopijas; Ātrākā failu uzglabāšana; Tehniskā nodrošinājuma prasmes; Hybrid Cloud; Elastīga licencēšana
Serveru izmantošanas neatņemama sastāvdaļa ir rezerves kopija jeb backup, kas nodrošina datu atjaunošanas iespēju, ja notiek starpgadījums un esošā vide kādu iemeslu dēļ tiek iznīcināta.
Primend Backup pakalpojums ir balstīts uz VEEAM tehnoloģijas. Tas dod iespēju veikt datu dublēšanu visiem Office 365 lietotājiem, ieskaitot visus vai atseviški izvēlētus pakalpojumus.
Šis risinājums dod iespēju dublēt gan fiziskus, gan virtuālus serverus. Serveri var atrasties klienta servera telpā, Primend Cloud vai arī tos var uzturēt trešā puse. Datu dublēšanas periodu var iestatīt pēc klienta vēlēšanās (ikdienā, reizi nedēļā, mēnesī, gadā u.t.t.). Dublēšanas uzstādīšana ir vienkārša un atjaunošana ir ātra.
Microsoft 365 ir integrētu pakalpojumu kopums, kas iekļauj Windows 10, Office 365 un Enterprise Mobility + Security lietojumprogrammas.
Microsoft 365 lauž lietotāju ierastās darba vides robežas – tagad uzņēmumi saviem lietotājiem var nodrošināt paaugstinātas drošības piekļuves uzņēmuma datiem un saziņas rīkiem, kā arī būt pārliecināti, ka ar datiem un ierīcēm viss ir kārtībā.
Apmācību mērķis ir iepazīstināt ar dažādām potenciālajām kiberuzbrukumu metodēm. Tās apzinoties, uzņēmums var savlaicīgi novērst nopietnus draudus, kā piemēram, e-pastu, personas datu un komercnoslēpumu zādzību vai pat ļaunprātīgas kontroles pārņemšanu pār visa uzņēmuma infrastruktūru un biznesa procesiem.
Office 365 rīki veicina produktivitāti un ļauj Jums pārvaldīt savus datus.
Microsoft Teams palīdz kopīgi izdarīt vairāk gan darbā un skolā, gan arī ikdienā. Kopā ar savu komandu varat organizēt grupu tērzēšanu, tiešsaistes sapulces, zvanus un tiešsaistes konferences. Varat dalīties ar savu viedokli, darot to oriģināli. Grupas tērzēšanas sarunā vai ziņojumos atsevišķai personai ir iespējams nosūtīt GIF attēlus, uzlīmes un Emoji emocijzīmes. Ja jāpieņem ātri lēmumi, jums ir iespēja īsā brīdī sazināties ar kādu konkrētu cilvēku vai veselu grupu, pievienoties videozvanam vai kopīgot ekrānu.
Primend piedāvā iespēju izveidot visaptverošu sanāksmju telpu, izmantojot ThinkSmart Hub Gen2, kas ir viss-vienā sapulču telpas sistēma ar integrētiem skaļruņiem, diviem mikrofoniem un skārienekrāna vadības displeju.
“ThinkSmart View” ir viedā tehnoloģija, kas jau no tās izmantošanas sākuma radikāli mainīs jūsu darbinieku darba stilu. Šis revolucionārais personālās produktivitātes palīgs atbrīvo datoru no administratīvajiem uzdevumiem, lai darbinieki beidzot varētu darboties maksimāli efektīvi un vienlaikus sasniegtu pilnīgu sadarbību.
Logitech videosadarbības risinājumos lietotnei Microsoft Teams ir ietverts viss, kas jums vajadzīgs efektīvai, produktīvai sanāksmei gan sapulču zālē, gan sēžot pie rakstāmgalda. Īstenojiet sadarbību ar risinājumiem Logitech Room un Personal Workspace, lai ar Teams gūto pieredzi paceltu jaunā līmenī.
Microsoft SharePoint Online sniedz iespēju izveidot jaunākās paaudzes dokumentu bibliotēka, automatizēt darbplūsmu un veidot ērtu un patīkamu uzņēmuma darbinieku komunikāciju.
Tabloo intranets un dokumentu bibliotēka ir balstīta uz Microsoft Office 365 SharePoint Online un atbilst visām Office 365 piedāvātajām tehniskajām iespējām.
Darbinieki ir kļuvuši krietni dinamiskāki un vēlas saņemt piekļuvi uzņēmuma datiem ne tikai uzņēmuma nodrošinātajās darba ierīcēs, bet arī savos personīgajos datoros un telefonos.
Lietu internets un biznesa inteliģence
Transformējiet datu centru ar Azure! Veidojiet drošu un elastīgu infrastruktūru savā datu centrā, mākonī vai abos.
Ar Azure palīdzību ir iespējams izmantot labi pieejamu, mērogojamu un drošu mākoņinfrastruktūru, maksājot tikai par tiem resursiem, kurus izmantojat.
Pāriešana uz tādu mūsdienīgu mākoņdatošanas platformu, kā Microsoft Azure, palīdz mazākiem programmatūras izstrādes uzņēmumiem nodrošināt vienlīdzīgus konkurences apstākļus attiecībā pret lielākiem un resursu ziņā nodrošinātākiem konkurentiem. Tas nodrošina piekļuvi jaunākajām inovācijām, piemēram, mašīnmācīšanās procesam un mākslīgajam intelektam, palielina izstrādes produktivitāti, kā arī ļauj jums izmantot Microsoft pārdošanas jaudas un mārketinga organizācijas sniegtās priekšrocības.
2014. Četri draugi un birojs bez logiem. Ar degsmi Igaunijas tirgū piedāvāt IT pakalpojumus un risinājumus, kas ar savu izcilību pārspēj klientu cerības.
Mūsu vērtības, misija un vīzija atspoguļo to, kādi mēs esam un kas mums ir svarīgs. Uzņēmuma vērtību saraksta veidošanā ir tikusi iesaistīta visa mūsu komanda.
Primend darbiniekus vieno aizrautība palīdzēt klientiem veidot viņu biznesu veiksmīgāku.
Primend lielākā konkurētspējīgā priekšrocība ir mūsu darbinieki. Un tieši tāpēc arī lielākās investīcijas tiek ieguldītas mūsu darbinieku attīstībā.
Primend misija ir sniegt risinājumus, kas palīdz cilvēkiem uzlabot un attīstīt gan savus uzņēmumus, gan apkārtējo vidi un sabiedrību. Mēs to realizējam, godīgi sadarbojoties, pastāvīgi mācoties un nemitīgi attīstoties.